News:

No significant change

Main Menu

abstinens

Started by griffin, October 10, 2005, 18:48:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Haha, ni riskerar _allt_ killar. Men jag säger som min gamle indiankompis: Bättre den sträng som brast, än den båge som aldrig spändes. :D

Nu ska jag ut och jaga lite i bältena. Har fixat en riktig übersetup till mitt slagskepp (en Dominix) som krossar det mesta i npc-väg. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

Bädda soffan Jens, för det är inte bara jjjjymden som komemr vara kall.... :p :D

Lomez

dominix e fina med en påse ogres eller två.
Har de tagit fram dreadnoughts o carriers än?

Kommer ihåg bland de sista missions jag gjorde med några vänner ett komplex lvl4 (senaste på exodus tiden) extravaganza, vi hade gjort alla lvlar (trodde vi) o klarat oss med nöd o näppe eftersom en smart vän sköt mot fel klase gottegrisar hela tiden så vi fick hela svärmen över oss. När allt va klart var vi ju bara tvugna att inträda gaten som vi absolut inte fick inträda enligt våran agent. Sagt o gjort åkte vi självklart igenom ...sen small det... då var vi 4 BS!

Horizon

QuoteOriginally posted by Lomez

dominix e fina med en påse ogres eller två.
Har de tagit fram dreadnoughts o carriers än?

Kommer ihåg bland de sista missions jag gjorde med några vänner ett komplex lvl4 (senaste på exodus tiden) extravaganza, vi hade gjort alla lvlar (trodde vi) o klarat oss med nöd o näppe eftersom en smart vän sköt mot fel klase gottegrisar hela tiden så vi fick hela svärmen över oss. När allt va klart var vi ju bara tvugna att inträda gaten som vi absolut inte fick inträda enligt våran agent. Sagt o gjort åkte vi självklart igenom ...sen small det... då var vi 4 BS!

lol, Angel Extravaganza är fina uppdrag. Vi brukar också köra dessa complex. Droppar en hel del fin loot där. En polare lootade ett bpo till någon form av named bs (Megathron) som han sedan sålde för dryga miljarden. Själv brukar jag bara få skräp, men skam den som ger sig. :)

Min Domi är packad med Berserkers (30 stycken). Jag gillar dem bättre än Ogres, men innan körde jag alltid med Ogres. De är lite för långsamma bara.

Dreadnoughts och carriers susar omkring för fullt och inom kort kommer även titans, skepp som kan bära en hel flotta av småskepp, kan skapa egna warp gates m.m. m.m. *mumma* :)

Ikväll ska jag bygga en vampa-domi av min Dominix. Sen ska jag ut och kötta Band of Brothers. På med 6*Heavy Nosferatus, tanka som faan och ut med alla drones man kan ösa på med. I stort sett bara en Raven som kan klara av en sån setup, eftersom han inte behöver cap till sina missile launchers. :)

Lomez

helt riktigt! raven var mitt brutus skepp förut men den har ju bara missile slots, domi e lite mer allround. ;) undra hur mkt en sån där titan pjäs kommer att kosta... det här hjälper absolut INTE bot mot mitt eve beroende :-OO :D

Lomez

-> Horizon, finns d någon ledig plats kvar bakom det gråa kontoret, jag signar in mig igen på eve framöver :D  :D

Horizon

Självklart mannen! Åk till Renyn > top station och ansök om medlemskap i Grey Council. Jag ska prata med vår CEO Nyack om att du kommer att lägga ansökan. Vad heter du in-game? Jag spelar som Joann Melekhai.

Lomez

kanoners!, Jag heter "Lycantic" och är gallente. Jag kan dock inte logga in förens om några dagar, ser fram emot detta! ;)

edit:
föresten är jag tokpank, länsad från allt när jag slutade spela för ett tag sen..alla pengar o båtar gavs ut till fattiga så jag får börja från scratch igen men mina skills lär vara kvar iaf.