News:

No significant change

Main Menu

Åska

Started by SledgeHammer, May 12, 2002, 17:09:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

SledgeHammer

Wow! Tufft åskväder. Nu ska vi försöka plåta blixt!
Mvh  - Stefan -


ft

Mmm, massa av mycket åska här med... brukar gilla sånt men idag suger det, jag skulle ju ut på segelflygfältet, puffa flygplan och ligga i solen hade jag tänkt. Nu blev det vare sig flygplan eller sol....

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Jompalainen

Har du flygcert ctrl???


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34

Jompalainen

Oj oj! Jag skall ta cert jag med... när jag får tillräckligt med pengar. LOL!

Bra att jag har dig på icq-listan nu. Frågor kommer :D

Weas. Du som bor i Jönköpingstrakten. Finns det några flygskolor där omkring??


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34

SledgeHammer

Idiot. Jag. Glömde att dra ur telefonproppen.
Ingen som har en ISDN modul till en ZyXEL Elite 2864I ISDN adapter? Todos Surflite suger.
Mvh  - Stefan -


Jompalainen

Åh nej... stackare.

Jag vet hur det känns. Fick ett internt modem förstört förra året tack vare åskan.

Urk! :-/


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34

RAY

Jag har en massa ISDN prylar liggandes.. om du behöver nått så skrik till igen! så ska jag kolla vad det är för prylar jag har!

SledgeHammer

Tja, kika du. Just nu kör jag på en Todos Surflite telefon och den gillar jag inge vidare. Måste försöka få fart på min Elite igen men nåt annant vettigt kanske funkar det med.

Jomp: Andra gången det händer. Första gången var för sådär 11-12 år sen och då var mitt 2400bps modem utlånat till en kompis som jag pratade med i telefon. *Fsssssszzzzzt* *BOOOOOOM* var första indikationen på att det åskade. Samtalet bröts och jag ringde upp honom igen. "Min telefon brann upp!" var det första han sa. Mitt modem strök med det med. Och det var ändå i ett villaområde i Karlstad.
Mvh  - Stefan -