News:

No significant change

Main Menu

PocketArnold

Started by Horizon, September 01, 2005, 09:33:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

Vääääldigt många från Dagissnuten i den. :p :D

Magnus

Jotte

Ska undra om de föräldrarna hade barnsängen i sovrumet på lördagkvällen "när ljuset är släckt"... :D

Horizon

Haha, den var bra. Notera hur han först kysser henne lite lagom och sedan kör på så det ryker. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mupp

Ja, förspelet håller god kvalitet, även jämfört med andra åldersgrupper.

Swebeast

Hur i hela fridens namn bär jag mig åt för att spara ner dessa filmer på min hårddisk, det finns ju ingen "spara mål som"...." eller "spara som"?

/Swe

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Phlerp

Högerklicka på sidan (inte på någon bild eller på själva filmen) välj "visa källa" eller motsvarande på det språk du har windows inställt på. sök reda på stället där filens address står (lättast är att leta efter mpg, mpeg, avi, wmv eller liknande).

Högerklicka på skrivbordet och välj nytt textdokument. Dubbelcklicka på det nya dokumentet och skriv in följande:
<a href="http://XXX">bapp</a>
där XXX är hela addressen till filmen.

Spara filen och stäng anteckningar. Döp om filen till något .html
Dubbelklicka på filen och sim sala bim så har du en fin liten sida i explorer med en länk som du kan högerklicka på och "spara mål som"... lätt som en plätt