News:

No significant change

Main Menu

Firefox 1.06 och cookies?

Started by Mr Jim, August 20, 2005, 09:42:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr Jim

Hmm sitter på nyaste firefox (1.06) och njuter av ad-block tillägget, men en sak jag irriterar mig på är att denna browser inte tycks vilja komma ihåg vilka topics jag läst och vilka som markerats som nya, är det nån som har tips hur jag kan fixa till detta? Är det nån inställning? Har lagt in straight-pipes som undantag/tillåtelse för "kakor" :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Horizon

Sådär har Firefox varit sedan starten, sök i forumet så hittar du min tråd om problemet. Verkar inte gå att fixa. Detta och några saker till är orsaken till att jag gått tillbaka till IE6... :-X
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Control87th

#2
Resistance is futile ;)
Welcome to the dark side :D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Horizon

Skulle tro att det är NoSiG-forumet som inte är kompatibelt med Firefox. Kan det vara så? Vad tror ni andra experter på området?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Öh, va? Har jag missat något? Min Firefox talar om för mig vad jag läst och vad som är nytt... Och jag har inte lagt till någon exception för cookies.
Mvh  - Stefan -


Horizon

Det där är det som är riktigt skumt. Hos vissa fungerar det utmärkt, hos andra krånglar det hela tiden. :-/
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

Jag har inte heller några problem med forumet.

Dock finns det fortfarande buggar kvar. Testa med deer park och se om du får samma fel där.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Dubble0zero

Jag använder också firefox, och inga problem här inte...
...000... =)