News:

No significant change

Main Menu

Grattis Horizon!

Started by Obizzz, July 26, 2005, 02:08:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

Nej han fyller inte år men han gifte sig förra veckan så grattis i efterskott! :D
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Obizzz

Nej han fyller inte år men han gifte sig förra veckan så grattis i efterskott! :D

Jag får lägga in ett litet Grattis!!! (nu går det bara utför) ;)

Jotte

Gratulerar, herr och fru Mellander. :)

BEQ

Grattis! Inte utan att man blev avundsjuk när det regnade hemma och du messade från Gräkland.

Dubble0zero

...000... =)

Horizon

Tackar tackar! Vill ni göra något kul så gift er med någon ni älskar. Det roligaste jag gjort hittills i mitt snart 29-åriga liv. Vet att även Griffin tycker om att gifta sig. :)

BEQ:\> Kunde ju inte låta bli. Kärrorna snurrade runt huvudena på mig och jag kunde inte identifiera någon av dem. Var varken F-16, Mirage 2000 eller A-7. Liknade mest Tornado eller Jaguar som jag skrev i SMS'et. Kanske NATO på besök som du sa, men det var samma sak 2002 när jag var nere förra gången. Ska kika runt lite på nätet och se vad det kan ha varit.

Edit: Nu har jag kikat runt lite och enligt den här siten (http://www.aeroflight.co.uk/waf/greece/greekaf2.htm) flyger de fortfarande F4 Phantom. Tror banne mig att det var en sån jag såg. Tänkte först "det där ser ju ut som en gammal Phantom", men sen kom jag fram till att de flygplanen måste vara skrotade sedan länge. Kanske hade jag fel?

Iofs säger siten att Aktion AFB i Preveza bara flyger Boeing E-3A, men deras concrete shelters såg nog ut att bara rymma mindre jakt- och spaningsflyg.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

BEQ

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO