Studiebesök på simulatorerna

Started by Nauwa, July 09, 2005, 19:51:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Nauwa

Ctrl var först från Nosig att besöka Airlinersimulatorn, idag var Mupp och hälsade på. Efter ett besök i Airlinern så förflyttade vi oss hem till min bygglokal för att kolla på Viggen. När jag fått ordning på alla sladdar och kopplat in en av airlinerns datorer så vaknade skapelsen till liv. Mupp gjorde några tesflygningar och avslutade med en perfekt landning på flygplatsen i Gävle.

Alltså, 2st besök från Nosigare på kort tid, vem blir nästa?

Nauwa

Mupp

Kort dementi, landningen var sådan att åskådarna nog inte kan sova på några veckor, men det som inte dödar, det härdar!

Dock kan jag verkligen rekommendera ett besök, det var en upplevelse av rang. Jag sitter precis och fyller i adoptionspapperen nu, jag har inte bestämt än om Johan ska adoptera mig eller om vi ska göra tvärtom, jag skall diskutera detta närmre mäed min kära flickvän och övriga drabbade.

F16_Filur

Kan inte Nauwa adoptera dig och din flickvän som sina barn?... och ni kunde då bliva som två syskon. Med var sin hotas så det inte blir nåt kiv.

Sommarkollo för flygintresserad ungdom på glid kunde också vara något...

Lupson

Säger som så: Synd att Gävle ligger så långt från Göteborg...
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

KeyCat

Tittar gärna in om jag får vägarna förbi men säger som Lupson! F-n de senaste 10-åren har jag inte varit längre norrut än "fjollträsk" :D

Och BTW: F16_Filur... ditt förslag låter lite kinky IMO ;)

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Nauwa

Långt och långt?
Beror väl på med vad man har för färdmedel  :-)

Vi har varje sommar (till Jetflygträffen) Göteborgare som åker alla milen för 2 dagars modellflyg. Men visst, det är lite långt kanske för att flyga några timmar i simulatorerna.
När dom blir färdiga så kommer dom garanterat att komma till Göteborg vid något tillfälle i alla fall, så den som väntar......

Nauwa

Control87th

Tar ni er till fjollträsk så hjälper jag er med sista biten. (Jag är lika intresserad av att se den datastyrda fräsen och dina plastgjutningsprylar, som simmen ;) )
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

KeyCat

Copy that ctrl!

Inte helt omöjligt jag kommer upp inom kort och då kanske det finns tid för det...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<