News:

No significant change

Main Menu

Yay! Nu fick jag mitt F4AF

Started by zurgoth, July 06, 2005, 08:09:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

F16_Filur

Mitt kom idag från graphsim. Smidigt värre. Inget dvd fodral eller så, utan bara cdÃ,´n i ett enkelt pappersskydd med en liten handbok. Känns helt ok.

Simware i Belgien verkar också pålitliga, beställde FC 1.1 och fick hem det efter två dagar!

Lupson

Fick mitt ex. igår, hann dock inte testa något. Det skall jag göra nu! Precis som för Zurgoth hade de haft den goda smaken att ange förtullningsvärde $5 :-)
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Andreas

Min skiva kom med posten igår. Hade fått samma förtullningsvärde som Lupson, $5... Trevligt!

Nåt som är mindre trevligt är att jag har problem att flyga.

Jag har laddat över Jagstangs cougar-profil för SP3/SP4 och testat funktionerna i Foxy. MEN i F4:AF så fungerar dom inte alls.

Jojjen är patchad till senaste firmware, samt alla övriga till senaste versionerna.

Någon som har någon idé?

Väldigt tacksam för svar!
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Obizzz

hmm konstigt, har du testat att bara göra en simpel profil och testa om den funkar för att se om problemet ligger någonstans i jagstangs eller i cougarn?
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Andreas

#12
nope det har jag inte testat än. jag gör ett försök och återkommer.

edit: jag kan tillägga att vissa funktioner fungerar som de ska i jagstangs profil, t.ex. TG1 (gun) och H1x (view).
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Andreas


            Min skiva kom med posten igår. Hade fått samma förtullningsvärde som Lupson, $5... Trevligt!

Nåt som är mindre trevligt är att jag har problem att flyga.

Jag har laddat över Jagstangs cougar-profil för SP3/SP4 och testat funktionerna i Foxy. MEN i F4:AF så fungerar dom inte alls.

Jojjen är patchad till senaste firmware, samt alla övriga till senaste versionerna.

Någon som har någon idé?

Väldigt tacksam för svar!


Japp.. Skaffa en Saitek X52 så funkar det....   :D :D :D
Hade iofs velat ha båda.

Andreas

Det skulle man iofs kunna göra, men det skulle svida i lädret... :)


Jag ser det så här: problem är till för att lösas! ;)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

Tillägg nr. två: alla knappar fungerar korrekt i kontrollpanelen för cougar(n?).
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO