News:

No significant change

Main Menu

Shaisse WinXP

Started by Bax, June 30, 2005, 21:43:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Bax

Får checka när jag kommer hem
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Bax

Bra länkar Andreas - beskriver exakt mitt problem. Får se om jag lyckas lösa det.
Där finns en register länk för att disabla det i värsta fall.
Control: jag kan inte se nått "run once" alls under autostart ?
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Bax

Nä :-(
Samma skit, har försökt:
Systemåterställning
Instruktioner från länken du skickade

Det enda jag inte har försökt är en batch till registret som stänger av checken men det kanske inte är så bra för framtida bruk.
Hinner liksom inte ta en hel dag på att testa olika grejer.
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Andreas

Har du testat att starta XP i felsäkert läge (safe mode) och kanske gå vidare därifrån?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Rivvern_

Godmorgon!! Var det någon annan som som uppdaterare winXP igår?? Det kom visst nya uppdateringar, Trevligt tänkte jag som vanligt och körde in dem.

Idag. Startar burken. Får felmeddelande innan jag ska in i windows. "Du har blivit utsatt för en piratkopieringe. Bla bla bla Genius advantage bla bla bla. " Har fått en trevlig ikon nere i systray som det står så här på! : "Fel vid verifiering av windows"..

Fy vad trevligt va?

*Hata* - *Hata* - *Hata* - *Hata*

*Elda upp Bill Gates Hus*

Bara till att ominstallera och uppdaterea fram till denna patchen.. Då funkade det ju prima!

Andreas

#15
Den uppdaterade några certifikat eller nåt sånt, igår eller i tisdags. Men den rullar på som den ska efter det.

Men då har jag också en laglig kopia.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO