News:

No significant change

Main Menu

Shaisse WinXP

Started by Bax, June 30, 2005, 21:43:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Horizon

QuoteOriginally posted by RedRiver


            Godmorgon!! Var det någon annan som som uppdaterare winXP igår?? Det kom visst nya uppdateringar, Trevligt tänkte jag som vanligt och körde in dem.

Idag. Startar burken. Får felmeddelande innan jag ska in i windows. "Du har blivit utsatt för en piratkopieringe. Bla bla bla Genius advantage bla bla bla. " Har fått en trevlig ikon nere i systray som det står så här på! : "Fel vid verifiering av windows"..

Fy vad trevligt va?

*Hata* - *Hata* - *Hata* - *Hata*

*Elda upp Bill Gates Hus*

Bara till att ominstallera och uppdaterea fram till denna patchen.. Då funkade det ju prima!

Du har en olaglig version av Windows. Köp en laglig. Typ. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Horizon


           

Du har en olaglig version av Windows. Köp en laglig. Typ. :D


Njaaaa.....

AndersO

Har inte haft nåt problem med min oäkting men jag har ändå avinstallerat "Windows Genuine Advantage" som kom med nån uppdatering, hört att de ska hjälpa.
ââ,¬Å"I will make weapons from your booones!!ââ,¬Â

Rivvern_

#19
QuoteOriginally posted by AndersO


            Har inte haft nåt problem med min oäkting men jag har ändå avinstallerat "Windows Genuine Advantage" som kom med nån uppdatering, hört att de ska hjälpa.

Tack! jag vill ändå inte ha någon genuin fördel...

EDIT: BTW.. Det funkade..  :P

AndersO

#20
Kul att det hjälpte.

http://www.aftonbladet.se/vss/it/story/0,2789,740317,00.html

Funkar visst inte för äktingar ibland heller.

ââ,¬Å"I will make weapons from your booones!!ââ,¬Â

Mupp

QuoteStephanie Smitt-Lindberg kläckte ur sig:

Dessutom så sover man gott om natten när man vet att man har ett äkta operativsystem.


Ujuj. Jag måste läsa mig till sömns, och jag måste erkänna att jag bara kör linux (kan ju knappast vara äkta?) när jag inte spelar. Jag måste säga att sömnforskningen har gått framåt, det där hade jag ingen aning om.