News:

No significant change

Main Menu

Fyfan vad ÃœBER! :D

Started by Rivvern_, June 30, 2005, 11:51:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Obizzz

läcker modell!

Om du råkar vara lite mer söderut med den där nån gång får du hojta till :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Nauwa

Jag är bara pilot på modellen, byggaren äger den och jag flyger den när han önskar (mest på flyguppvisningar) Jag har i stort sett slutat med modellflyget till förmån för simulatorerna, så tyvärr är det ingen större chans att få se mig flyga den annat än på någon flygdag i mellansverige.

Segelkärran med 2st turbiner på ryggen fungerar jättebra, den orkar inte självstarta från marken som det är nu, men väl i luften så stiger den för egen maskin och går rätt fort också.

Jag har sett en filmsnutt från tyskland där man gjort samma sak, men med en mycket mindre 1-sitsig segelkärra. Den självstartar från marken, flyger brutal avance och stiger som en raket - en sån skulle jag vilja ha  

Nauwa

Control87th

Mycket snack och liten verkstad under många år, men jag hoppas på:
http://www.innodyn.com/
En av deras turbiner vill jag ha i en RV7:a :D

Vart flyger du/ni jet, på flygplatsen i Gävle? Kanske tittar upp om det finns någon ledig kärra att flyga dit med :D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Nauwa

Vi flyger jet Lörd-Sönd (  2-3 Juli ) på ESSK,
Anropa på 122.35 så plockar vi undan modellerna medans du landar.

Hoppas på besök,

Nauwa

Control87th

Bokat en cessna :D

Dyker förhoppningsvis upp kring 12:30.
Om någon är intresserad av att haka på så hör av er kring 10:00 imorn ( 070-216 54 30 ) Jag kan hämta upp vid Rotebro pendel eller Akalla T-bana...
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Control87th

Bokat en cessna :D

Dyker förhoppningsvis upp kring 12:30.
Om någon är intresserad av att haka på så hör av er kring 10:00 imorn ( 070-216 54 30 ) Jag kan hämta upp vid Rotebro pendel eller Akalla T-bana...

När kommer du förbi Jönköping då?  :D

Control87th

När det exempelvis är ett LAN som 15+ anmäler sig till... eller om 3pax vill vara med och dela på kostnaden så kommer jag nästan när som helst :D

Nu ska jag sortera bilder från Gävle :)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

BEQ

Synd att jag inte kollade den här tråden lite tidigare. Hade också kunnat tänka mig att ta en tripp till Gävle och kolla.

(Oj, vad submit reply-knappen hade hamnat utanför bild)