News:

No significant change

Main Menu

Fyfan vad ÃœBER! :D

Started by Rivvern_, June 30, 2005, 11:51:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Control87th

Kommer fler tillfällen, vi får styra upp en NOSIGträff I Gävle senare och Kolla in Nauwas simmar...

Här finns lite bilder och snart en film:

http://nosigmasa.no-ip.com/ctrl/gavle/
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Lupson

Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Nauwa

Riktigt bra film, speciellt kul att se Huntern, jag har inte tid att avnjuta den på samma sätt när jag flyger den. Så det är riktigt kul att kunna kolla på filmen nu.

Nästa stora modellflyg träff med massa jet modeller blir i söderhamn 29-31 Juli. Det brukar vara runt 100 modeller totalt, allt från gamla "spjälstaket" till Jetmodeller och helikoptrar

Nauwa

Control87th

--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Nauwa

Å just lördagen är den dag som det mesta händer (t.ex. jag är bara där med Huntern på lördagen)   :-)

Nauwa

Andreas

QuoteOriginally posted by Nauwa

Riktigt bra film, speciellt kul att se Huntern, jag har inte tid att avnjuta den på samma sätt när jag flyger den. Så det är riktigt kul att kunna kolla på filmen nu.

Nästa stora modellflyg träff med massa jet modeller blir i söderhamn 29-31 Juli. Det brukar vara runt 100 modeller totalt, allt från gamla "spjälstaket" till Jetmodeller och helikoptrar

Nauwa

Det evenemanget besöker jag varje år! :)

Det finns en kille som flyger en draken eller viggen (kommer inte ihåg vilken). Väldigt häftigt!

Den dagen är iaf bokad för min del.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Nauwa

Hehe, Draken!

Det var jag det, men nu är den utlånad till en annan pilot denna säsong,

Nauwa

Control87th

Draken i komposit :D  Så..... när fixar du formar för en i skala 1:1 ;)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW