News:

No significant change

Main Menu

Oj, Idag anlände F4 AF

Started by Weas, June 17, 2005, 22:47:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Control87th

Det långlivade skämtet om Camelen är att det är det enda planet som flyger bättre med is på vingarna efterssom varje förändring av vingprofilen är till det bättre ;)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Jotte

DR 1 var en tysk "kopia" av Sopwith Triplane.

"Kul" att ett plan som Camelen blir korat som vinnare med tanke på hur hög andel folk den dödade i sig själv pga sin spinntendens......

Lomez

Jahopp, då var f4af inhandlat också, min gamla F4 skiva gick i molekyler när min 52x brännare inte gillade den längre. Tråkigt eftersom det var så kult men nu e man med på spåret igen! ;)

Obizzz

har också blivit av med min gamla skiva, jag har dock själv slarvat bort den :P
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

F16_Filur

Det som inte kommit i tjyvahänder kommer alltid fram.

Lomez

Fick min första medalj efter bara 1 dags spelande :D  (iof några timmar)

Senare fick jag ett mission med FAC, hur göra dessa? föresten e alla mina alternativ på FAC command list unsignade, d kanske har med saken att göra?. Kör med hazardscript på min gamle x-36, o andra sidan e jag osäker på vilka knappar man kan rycka isåfall för de rackarns FAC alternativen. :-OO

Weas

Jag testflög härmomdagen, det kanske är dags att dra igång falcon igen... Nån som kan rekomendera en smidig konfig till Cougar?

/Broder Tuck
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Andreas

Den här leker jag med: http://www.jagstang.plus.com/

Väldigt smidig. Obizzz eller Bax kanske sitter med nåt annat.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO