News:

No significant change

Main Menu

Oj, Idag anlände F4 AF

Started by Weas, June 17, 2005, 22:47:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

zurgoth

woot! Det var ett trevligt mail att läsa :)
Mitt är också påväg.


zurgoth

Fick just höra från min kusin som använt USPS en del att det brukar ta 8-9 dagar.
Aarrghh!!!


zebra

Obizzz,,, Jag vet. Livet är lite förändrat och därmed så har "flygandet" fått stryka flagg.  Jag  har helt enkelt inte den tiden som fanns tidigare. Suget finns dock och kanske det blir ett lyft nu när F4AF kommer ut. Vi får se....

Weas

Ang vädret.

Jag har inte hunnit med alla tider o väder ännu, men storka skillnaden är ju molnen och dimman. Jag tror inte regn och åskla etc är modellerat. Sidvindar är det dock, men jag har ännu inte sett temik.

Men focus på F4 har ju aldrig varit grafiken, utan simuleringen av flygandet, så när man sitter i cockpitten har man inte en tanke på att omgivningen inte är lika snygg som LOMAC. Helt kort: Det funkar! Its alive, ALIVE! :-)
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


ft

Ingen termik?! Jag skickar tillbaka skiten! Det var enbart för att få lite av en utmaning och flyga en trettiomilare utan motor jag ville ha AF...

;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

KeyCat

För mig ingår vädermodelleringen som en viktig del av simuleringen. Med andra ord handlar det inte om grafik, väder spelar stor roll vid all sorts flygning och jag kan tänka mig att det spelar ännu större roll i ett modernt krigs scenario där även olika typer av vapen påverkas.

Får hoppas på att LP får chans att fortsätta utveckla F4:AF så att de även får in dåligt väder etc...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Weas

Klart att väder höjer.

Det finns med ett autoupdateringsprogram så jag antar att de räknar med att förbättra vissa grejjer. Tänk vad de kan göra nu när de till o med får IN lite pengar för arbetet! innan har de ju jobbat för skojs skull :D
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


F16_Filur

Snygg sig... förresten din avatar Weas, är det från nån Errol Flynn film eller så? Liknar några samlarkort från 40-talet. :)

Jag beställde också från Graphsim och det blev skickat igår