News:

No significant change

Main Menu

Flygdagen.nu

Started by Mupp, June 16, 2005, 23:06:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Mupp

Tja, jag behöver väl inte utveckla mer. Jag ska försöka allt vad jag kan att ta mig dit, dom skulle ju för skråen ha en viggrackare!

Rivvern_

För långt att åka..  :-(

Men ta gärna lite foton som du kan posta här!  :D

Obizzz

Japp för långt bort men om ni fixar ett flyg så hänger jag med ;)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Nauwa

Skit!

Om inte vårt nya flygplan skulle ankomma just den 18/6 så hade jag garanterat åkt upp.
Börjar få en viss vana med resor till just F4   :-)

Nauwa

Mupp

Nytt flygplan? Jag kan ta det gamla om det står olämpligt.

Jag ska försöka ta lite bilder, men det måste vara nåt fel på min kamera, det blir aldrig några bra bilder. Eftersom jag nu sitter i kungastaden Ockelbo så blir det då inga bilder för er del förrän till hösten, bredbandet har inte kommit till byn. Jag kan dock återkomma med en och annan målande beskrivning kanske.

Nauwa

#5
Hehe, nä, det gamla planet blir inte över, vi har behov av en till maskin !

Ockelbo!

Vad gör du där, det är ju nästgårds med mig, varför kommer du inte över och provar nån av simulatorerna?

Nauwa

Control87th

Har du PMDG 737 till någon av dina simmar.. drömmer om att få knappa på en "riktig" CDU :)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Andreas

F-A-N... Jag hade för mig att den här showen var i juli. Idag är jag upptagen med andra saker :-(

Scheisse....!
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO