OFP men inte i realtid?

Started by ft, June 15, 2005, 17:26:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Rivvern_

QuoteOriginally posted by granQ


            CC5 är knappt i realtid...

och måste väl vara bland dom bästa då både USMC och amf4 användt spelet just för delarna att lära sig använda understöd innan man framrycker.

Och redriver,jag lirar nästan dagligen cc5 nu.. har spridit spelet i SFP kanalen så där finns folk som gärna lirar.

SFP kanalen? Vilken är det? Forumet är ju ganska tomt..

Obizzz

Simon: jag tror han menade att det går ganska sakta

CC3-5 är underbara för övrigt (har inte testat 1-2)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

simon

QuoteOriginally posted by Obizzz


            Simon: jag tror han menade att det går ganska sakta

CC3-5 är underbara för övrigt (har inte testat 1-2)

Ja visst går det sakta, men det är ju likväl realtid. Inget snack om saken. Fot/Närstrid går inte alltid i 110 km/h... Eller vad menar du/ni?

simon

QuoteOriginally posted by RedRiver


           
QuoteOriginally posted by granQ


            CC5 är knappt i realtid...

och måste väl vara bland dom bästa då både USMC och amf4 användt spelet just för delarna att lära sig använda understöd innan man framrycker.

Och redriver,jag lirar nästan dagligen cc5 nu.. har spridit spelet i SFP kanalen så där finns folk som gärna lirar.

SFP kanalen? Vilken är det? Forumet är ju ganska tomt..

#swepack    på quakenet

Lupson

Säger bara en sak: Jagged Alliance!!!! Stridssystemet är ganska likt X-COM:s, men med en massa schyssta rollspelselement och skruvade legoknektskaraktärer. Mängder med tuffa vapen.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

granQ

#13
och simon vad jag menar med knappt realtid är att det inte handlar så mycke om snabba reaktioner direkt. Utan man kan skicka fram gubbarna, låta några skjuta på varandra och hämta en smörgås.. om man har tur.

Ibland dyker det ju upp stridsvagn bakom ett hus och då kan man behöva reagera, men annars är det slow play som gäller.


Redriver.. en guide jag skrev för backpacking.se men byta ut mot #backpacking mot #swepack och följ instruktionerna (samma server). När du hittat in på #swepack så skriv även:

/j #nosig

så kommer du in i nosig kanalen som oftast inte består mer än mig, shar och ibland sibylla, simon..


EDIT: idiot som man är glömde jag länken ;)

http://www.backpacking.se/ReadArticle.asp?ArticleId=265&SubMenu=2
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

simon

QuoteOriginally posted by granQ


            och simon vad jag menar med knappt realtid är att det inte handlar så mycke om snabba reaktioner direkt. Utan man kan skicka fram gubbarna, låta några skjuta på varandra och hämta en smörgås.. om man har tur.

Ibland dyker det ju upp stridsvagn bakom ett hus och då kan man behöva reagera, men annars är det slow play som gäller.


Redriver.. en guide jag skrev för backpacking.se men byta ut mot #backpacking mot #swepack och följ instruktionerna (samma server). När du hittat in på #swepack så skriv även:

/j #nosig

så kommer du in i nosig kanalen som oftast inte består mer än mig, shar och ibland sibylla, simon..


EDIT: idiot som man är glömde jag länken ;)

http://www.backpacking.se/ReadArticle.asp?ArticleId=265&SubMenu=2

Jojo, det går SEGT ibland, men det är ju fortfarande lika myckler realtid som t.ex. Falcon 4....  ;)

Obizzz

Jagged Alliance är ju faktiskt en höjdare, glömde bort den

rekommenderas!
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst