News:

No significant change

Main Menu

Battlefield 2

Started by BEQ, June 12, 2005, 14:22:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lupson

Tjackade spelet igår efter jobbet. Slutsålt på Siba och OnOff. Fick ett av de sista exen på "Power". 499:- bläää

Visserligen är det äckligt bra väder här i Gbg just nu, men jag skall ändå göra ett seriöst försök att slippa undan alla eventuella uteaktiviteter ikväll för lite seriöst gaming!
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

BEQ

Brasklapp för sen anmälan från min sida ikväll. Har en Lupson inplanerad. ;)

Control87th

Lovar inget men fömodligen åker jag och köper liret om någon timma.

En nöjd Control som avklarat ytterligare fyra luftisprov... :D :D :D :D  Hann också ta en sväng förbi Johannisberg, spanade in en fin Katana som jag hört är sanslöst billig... 1200:- i medlemsavgift, funderar kraftigt på att bli medlem...
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



BEQ

Betalar 340 kr i timmen för Katanan och den har Garmin GPS också. Lancairen på Hässlö bukades för några veckor sedan för övrigt. Du var väl intresserad av den också?

Lupson

Tackar Ante, BEQ, Control och Salsam för riktigt skön action ikväll! Fasen vad kul vi hade när vi körde mot AI:n på den där stadsbanan.

Dessvärre fick jag avbryta i förtid pga. att hela stadsdelens elsystem fick CTD...
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

BEQ

QuoteOriginally posted by Lupson


Dessvärre fick jag avbryta i förtid pga. att hela stadsdelens elsystem fick CTD...


Jag vet hur det gick till....



bALoO

Nu är även jag stolt ägare av BF2. Ser fram emot mysiga hemmakvällar i sann NOSIG-anda.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

bALoO

Sådär .. patchen tankad och klar. Nu är det dags att stresstesta lobbyn ;)
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970