LAN Rapport från Lidköping

Started by Rivvern_, June 06, 2005, 22:56:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

Fredag-lördag hade vi ett litet LAN i Lidköping. Vi var hemma i familjen Martinssons garage. Vi var 6st:

RedRiver
Skutte
JustinCase
Silentdagger
Svanman
Kibiz

Vi spelade IL2 lite från och till. Mest dogfight. Populäraste kartan var nog "RedRivers Skorstensbana". Det är den lilla ökenön som jag placerat ut de högsta skorstenarna. MÅNGA skorstenar. Det blev väldigt roliga fighter sicksackandes mellan skorstenarna. Det kräver mycket koncentration och precision. Kan nog säga att fler plan fick smaka på skorsten än fiendekulor. Grymt kul var det iaf!

Falcon. Tja... Blev väl inte så mycket. Men jag Skutte, JustinCase och Silentdagger förökte oss på det lite.. Körde lite dogfight där med. Silentdagger agerade måltavla mestadels. Har pga detta börjat lira Falcon 4.0. Startat en kampanj som jag håller på lite med.

Star Wars nånting.. Äldre variant.. Spelade det i 30 minuter innan jag tröttnade totalt. Skitsurt... Men det tyckte inte de andra. Kibiz, Svanman var ett par riktiga lirare.

Call of Duty - United Offence spelade vi mycket. Alldeles lagom att spela deathmatch på 6 spelare. Perfekt att kunna röra sig och byta position utan att dra på sig eld direkt. Älskar handgranaterna i detta spelet asså!  :P Vi körde även lite.. Defend The Base eller nåt liknande.. Var inte lika roligt men det funkade det med. Spelar jag gärna igen på nåt LAN.

Väldigt trevligt LAN. JustinCase ska ha tack för att man fick logi och fam. Martinsson ska ha tack för att vi fick ockupera garaget.


Over And Out!

Dubble0zero

Det låter som en trevlig tillställning...
Det är också bra att det kommer med lite nytt engagerat folk, det kan nog behövas för att få upp antalet som spelar både på näete och LAN...
:)
...000... =)

Mr Jim

Kul med de yngre och nytt folk! Tog ni några bilder?
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Lupson

Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Mr Jim


            Kul med de yngre och nytt folk! Tog ni några bilder?

Vet inte.. Tänkte höra om Skutte tog nåra..

Och förresten. JustinCase sa det att det kanske är möjligt att hålla ett lan i deras flygklubbslokal till hösten. Problem är ju då vart man ska sova.. Jaja.. Nu ska jag inte säga för mycket.

Dubble0zero

Det där med sovplatts löser man lätt, flygklubben ligger väl vid en bana, då borde det ju finnas gräs att slå upp ett tällt på nånstanns i värsta fall... :)
...000... =)

Control87th

--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Rivvern_

QuoteOriginally posted by Control87th


            LAN på flygplatser är bra :D

Så länge det inte är storm...  ;)