News:

No significant change

Main Menu

Hojkort!

Started by ft, May 11, 2005, 17:10:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ft

Där satt den!

Nytt körkort på väg med ett vackert litet 'A' på, helt utan begränsningar! Wheee!!!

Så jäkla skönt!

Att åka iväg till USA på tjänsteresa i en dryg vecka imorrn känns plötsligt mycket mindre frestande däremot... :/

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Jotte

Grattulerar :)

Du får väl hyra dig en riktig Harley eller nått när du är "over there" :D

griffin

Du fixade det? Kul, det måste jag berätta för Cissi - hon kommer bli så glad, hon behöver nån att köra ikapp, jag menar ihop med. :D

Ha't så kul på resan!

Då får man besök av dig på hoj snart mao... det verkar annars som det är en vanlig åkomma bland nyblivna MC-kortsägare... att de helt plötsligt bara måste åka ärenden hit och dit som tidigare inte varit alls viktiga.. förstår inte alls :D

Grattis!
snappahead

Dubble0zero

Grattis grattis...
Men om du nu ska köra nått i USA, fixa en buell, det är i alla fall mer riktig MC än harley... ;)
...000... =)

ft

QuoteOriginally posted by griffin
Då får man besök av dig på hoj snart mao... det verkar annars som det är en vanlig åkomma bland nyblivna MC-kortsägare... att de helt plötsligt bara måste åka ärenden hit och dit som tidigare inte varit alls viktiga.. förstår inte alls :D

Jo, skitskumt... redan märkt att det är ungefär tre mil till macken och tillbaka. Verkade alltid mycket kortare när jag körde bil?

Skall det köras något från HD-koncernen skall det vara Buell. Det är tuffa hojar! Prostatamoppar och andra kromslädar göre sig icke besvär! X-(

(Glidare kan jag bara tänka mig äga om jag skaffat båt först...)

Stercus accidit
---

Bax

Oj vad det har tagit tid - du har ju haft hjälmen på dig i flera år ju ! :D
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

ft

Gocarthjälm, min gode bax, gocarthjälm. Ta en segelflygklubb och fyll en gocarthall. Observera hur kaoset breder ut sig när alla medels en tung gasfot försöker cirkla och söka termik på varje del av banan som lämnar nog mycket plats för en piruett! :D

Stercus accidit
---

Bax

Bax
87th Stray Dogs VFW