News:

No significant change

Main Menu

Vad ska Obizzz äta?

Started by Obizzz, May 06, 2005, 19:00:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Obizzz

Ok jag har bestämt mig för att köpa mat men vad ska jag ha?

http://web.telia.com/~u48604296/tmp/pizza.jpg
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Jotte

BEQ

Obizzz, du ska chocka kroppen med en räksallad. Därefter ska du ladda ner alla avsnitt av Jamie Olivers skolmat och skriva ett arbete på 5 A4-sidor om skräpmat!  ;)

Allvarligt talat, vad är gyros och hur mycket salmonella innehåller det?

Control87th

--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

griffin

Gyros är aldrig fel! Men annars, vad är det med alla pizzerier som envisas med "oxfile" och fläskfile på sina "finare" pizzor?!? Styggelse, både mot köttet och pizzan! :D

Du får komma till Norrköping och äta *riktiga* pizzor och kebaber/gyros! ;)

Ditt bästa val är nog ändå en skön Hawaii - fräsch, svår att göra fel och sött och salt i en härlig mix. Vill du lyxa till det verkar Gyrospizzan bra, extra plus för pepperonin och de färska tomaterna.

Vi har en pizza i lokala butiken här, som är oerhört trevlig när man som jag förätit sig på gyrospizza :D. Den innehåller tomat, ost, färska champignoner, fetaost och gröna oliver. Fräsch, bra balans och framför allt känner man sig inte som jabba-the-hut efteråt. Men i ditt fall Obizzz din ben-get kanske det inte är nån risk. :D :D :D Det är väl en annan som måste hålla igen!

Lycka till med valet!

pizza/kebab connesieur Jens
snappahead

Jotte

QuoteOriginally posted by BEQ
Allvarligt talat, vad är gyros och hur mycket salmonella innehåller det?

Salmonella, vad är detta för sjåperier!?!? Lite ska väl en karlakarl som Obizzz stå pall för *fniss* :p :D

Allvarligt talat så är Gyros en marinerad kebab, betydligt saftigare än vanlig kebab. Salmonellahalten .... tja.......

BEQ

Hmm... äter i stort sett bara kebab på Saffets... hört för mycket historier :D

Mupp

Hmm, kebab på pizza brukar vara ett säkert sätt att bli riktigt gosig i magen, jag skulle vilja slå ett slag för den gråtrista Vesuvion. Exotiska grejer brukar hålla högt tempo genom matsmältningsetablissemanget.