News:

No significant change

Main Menu

EVE Online

Started by Horizon, April 22, 2005, 10:32:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Björn E

Och angående Remedial, så har han nyligen blivit bannad från EVE-O forumen eftersom han drog ett Tjernobyl-skämt i en Red Alliance-tråd. :D

Björn E


Horizon

Vi har haft folk där som jagat er men jag har tyvärr inte kunnat vara med. Jobbar Volvo på sommaren och orkar nästan inte lyfta ett finger på kvällarna (plus att det är fotbolls-VM såklart). Ska se vad jag kan göra framöver. :)

Skönt att bli av med den där Remedial, han verkar rätt störd. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Björn E

#91
Vår Käre Ledare är långt ifrån störd, och han är bara bannad från EVE-O forumen, inte från spelet. Problemet är att vi i Goonfleet kommer från ett oerhört hårt modererat forum där man i stort sett kan skriva vad man vill utan att trådar degenerar i e-penisstrykande och ryggdunkande bland någon sorts forumelit á la "z0mg coonfleet more like lagfleet lol"-tråden där D2 desperat försökte rädda sitt goda rykte efter att ha förlorat 10 capital ships till oss genom att anklaga oss för att medvetet skapa lagg.

Det jag finner särskilt pinsamt för D2:s del är att de med största sannolikhet har spioner i goonfleet som vet att det bara är rena lögner de spyr ur sig och att några ordrar av det slaget som antyds i tråden aldrig har givits, vare sig på vårt forum, i vår wiki eller i spelet.

Det har varit enormt givande för oss att gång på gång ge spelets näst mäktigaste allians en blodig näsa, men lite av glädjen i segern försvinner när vi blir anklagade för att fuska bara för att vi inte har tillräckligt med skillpoints för att prickskjuta med battleships från 200km men ändå vinner, trots att vi under POS belägringarna endast har haft c:a hälften av D2:s numerära styrka.

Tänkte bara att jag skulle skriva det så du får se situationen från den andra sidan också :)

Horizon

Hehe, de får väl smacka hur mycket de vill, ni väljer själva om ni ska ta åt er. ;)

Men här kommer lite smack från mig till dig istället. Varför slå er för bröstet när ni behöver hyra in mercs så fort ni vill ta ner någons POS eller capital ships? :) Låt kanonerna tala istället, det vinner ni mer på. Som det ser ut nu så är hela EVE-communityn på väg att sätta goons som prio ett att ta kål på. :) Inte för att det stör mig, men ni verkar behöva en lektion i hur man beter sig i EVE, hehe. Slut på smack. :)

Gissar att map-makern i EVE inte gillar goons heller. OR blev NORADs väldigt fort igen. :)

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Nä usch vad jag känner mig dum nu. Smack är inte min grej. Ses i jymden istället. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Björn E

#94
Det är inte så mycket att vi tar åt oss som stör oss, utan snarare att forumkrigarna vänder hela EVE-communityt emot oss. Lyckligtvis verkar åtminstonde delar av D2 vara vettiga.

Svårt att plocka ner POS utan mercs när vi inte har någon egen dreadflotta, och om NORAD hade PvP:at lite mer så kanske de hade upptäckt att det är väldigt, väldigt dumt att anfalla capital ships med andra capital ships ;) Jag måste säga att tiden jag spenderade i OR var bland den lustigaste jag har varit med om hittills i eve. Det är inte ofta man ser folk PvP:a i Thoraxer med en blandning av 200mm och 125mm railguns och sköldtank utanför alliansen NORAD :D

Jag kan hålla med han som gör kartan att vi för tillfället inte längre har någon betydande närvaro i OR.

Björn E

QuoteOriginally posted by Horizon


            Nä usch vad jag känner mig dum nu. Smack är inte min grej. Ses i jymden istället. :)

Jag dog lite inombords :cry:







Sedan gav jag igen :p