News:

No significant change

Main Menu

EVE Online

Started by Horizon, April 22, 2005, 10:32:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Björn E

Bjorn E, jag har dock inte kunnat vara med att kriga något ännu eftersom verkliga livet har varit lite i vägen.

Horizon

QuoteOriginally posted by Björn E

Tja, vad ska jag säga? Vi hade väntat oss lite mer motstånd :p

Haha vad är då detta för kommentar? Ja ja, du är välkommen in i köttkvarnen du också. Goonfleet fyller de 12 första sidorna i vårt killboard och varje sida rymmer 25 skepp/pods. Det finns plats för dig också. :D

Edit: Din vän mangopudding blev precis av med sin Armageddon (Horizonten smeker sina Light Neutron Blaster II's). ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Björn E

Nu har jag börjat transportera upp lite skepp till Outer Ring, hoppas vi får träffas och panga lite på varandra någon gång. Måste dock säga att det är lite tomt här ute när man är van Syndicate med 150+ goons i local jämt. Enligt eve-o sidan har NORAD c:a 500 medlemmar, men var är alla? Har ni redan stuckit till Jita och börjat suga veldspar? :D

Horizon

QuoteOriginally posted by Björn E

Nu har jag börjat transportera upp lite skepp till Outer Ring, hoppas vi får träffas och panga lite på varandra någon gång. Måste dock säga att det är lite tomt här ute när man är van Syndicate med 150+ goons i local jämt. Enligt eve-o sidan har NORAD c:a 500 medlemmar, men var är alla? Har ni redan stuckit till Jita och börjat suga veldspar? :D

:D

http://pvpdb.eve-norad.org/stats/victimdetail.php?victim=Bjorn%20E

Vi ska nog ses någonstans i jymden min vän. Blir det läge skall jag se till att ta sikte på dig. :)

Björn E

Jag tänkte kontra med att länka till min hittills enda kill mot NORAD, men ert killboard verkar inte visa era förluster, eller så är jag för dum för att hitta hur man får fram dem :(

Hehe ja, vi får mötas ute i rymden nån gång och pew-pewa lite på varandra. Vad heter du i spelet?

Horizon

Joann Melekhai, jag satt och kikade på dig på 150 km avstånd idag när du campade 7-12 i 4C. :) Vårt killboard visar förluster, men jag vet fasen inte heller hur man får fram dem. Förlorade själv en Thorax idag som ska finnas med där. Får leta lite till.

EDIT: Hittade mig. :)

http://pvpdb.eve-norad.org/stats/victimdetail.php?victim=Joann%20Melekhai

Horizon

När inte goons vinner en lätt seger försöker de sig på något lättare och flyttar från Outer Ring, hehe. Bah, vilket skräpcorp du är med i Björn, en CEO som snackar gödsel på EVE-O och en massa folk som bara ränner runt och blir sprängda i luften stup i kvarten. Du är välkommen att joina en _lite_ mer seriös allians när du tröttnat på goons. :D

NORAD 4tw! :)

Björn E

Hehe oroa dig inte, när vi är färdiga med att krossa Tysken i Cloud Ring så ska jag se till att komma och hälsa på, särskilt nu när vi får en bas lite närmare er :D Jag måste ju utkräva hämnd på tyskarna för att de slog ut oss ur VM. Du borde komma och hjälpa dina allierade i D2, slagen här är oerhört roliga och blodiga, till skillnad från Outer Ring.

SCHILDBOOSTERN AKTEIV!