News:

No significant change

Main Menu

TM Cougar

Started by Andreas, April 16, 2005, 12:09:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Obizzz

oj det var ett bra pris för cougarn, billigt blir det aldrig men mindre dyrt iaf :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Obizzz

bara för att du nämnde cougarn fick min för sig att spontant koppla ifrån sig så jag fick flasha om den för att få igång den igen. :-OO

Det problemet brukar bara uppstå när jag har fler USB-prylar inkopplade och är formodligen specifikt för min dator.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Mupp

Ups, du beställde, jag tänkte precis ställa min till marknadens förfogande, min funkar men jag har för smala armar så jag köpte en saitek istället.

Andreas

jag har väntat så länge på att få en så nu kan jag lika gärna köpa en ny.

fast det borde finnas andra på forumet som är intresserade!
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

Ajajaj, vad ska det bli? En Cougar eller en X-52? Jag känner verkligen inte för att behöva beställa reservdelar och hålla på med en massa moddning av min joystick... betyder det att det är kört med Cougar? Ska man satsa på ett säkert kort och köpa X-52?

Hälsn. Horizonten (som aldrig kommer till skott och köper en ny joystick (VVH: Våga Vägra HOTAS)) :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ctrl

Hm, om jag slänger lite fler pengar efter de redan spenderade så har jag två cougar (borde kunna få en fungerande under hyffsat lång tid :-/ :-OO )
Control
87th Stray Dogs VFW