Händer det något?

Started by blh, April 11, 2005, 10:25:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Horizon

Verkar vara stora problem med EVE-servern idag. Tar tid som fasen att bara starta spelet. :-/

En fråga bara: Hur kommer man åt options och ändrar inställningar för upplösning, ljud, kontroller osv? Som det är nu startar spelet i ett fönster som är på tok för litet. Jag kan ju nästan inte läsa texten. Skulle vilja ha det i fullskärm tack. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

blh

Ja, det är en ny patch som läggs på och brukar vara segt samma dag i och med att klienterna laddar ner massor med information från servern.

Upplösning ändras genom att i spelet, tryck ESC så kommer du till en typ av Preferences meny.

/blh

Horizon

Tack, ska genast ändra... så fort jag kommer in i spelet vill säga... förra gången jag testade att logga på var min karaktär försvunnen. Hoppas inte att det hade något att göra med patchningen. :-/

Horizon

Attans, nu säger de att jag anger fel användarnamn eller lösenord när jag ska köra. Något verkar ha keffat ordentligt hos de goda islänningarna. Jag som hade gjort en sån fin karaktär... :-X

Rivvern_

Tänkte testa jag med.. Hur får man tag i keyn?

Horizon

Kul att du vill vara med Redman! Du kan nog få en key av blh. Han skickade en till mig via mail. Den gäller i 14 dagar, sedan kan man gå rakt över till ett riktigt konto om man vill fortsätta spela.

Kan meddela att Tranquility-servern verkar vara uppe och fungera okej igen. Min karaktär var inte försvunnen som tur var. Ska fortsätta min newbie-tutorial idag. :)

Rivvern_

Gott!!

Jag tror jag får en 14 dagars trial ifrån Gamespot.
Nu måste jag bara tanka allt..  Vänta vänta vänta.. Går inte snabbt precis!

Rivvern_

Jag behöver en key! Får ingen av Gamespot...