News:

No significant change

Main Menu

Händer det något?

Started by blh, April 11, 2005, 10:25:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blh


Horizon

Hmm, börjar få lite koll på det här nu. Har kört genom tutorial och kört mitt första "easy mission". Blev rik som ett troll på detta (4000 ISK). Tjoho! :)

Har dock lite svårt att förstå det där med att hitta gates att hoppa med, men det kommer väl. Jag gick en rejäl omväg för att klara mitt första uppdrag. Lät autopiloten göra jobbet, och nu hittar jag inte hem igen, hehe... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

blh

Lade till dig i min buddies adress bok så ja ser när du loggar på nästa gång. Lite ISK? Hör bara av dig om du behöver lite. Kanske kan ge dig ett lite bättre skepp också. :)

/blh

Rivvern_

Hittade en egen nyckel sen.. Har gjort de 2 första uppdragen..
Känner mig helt borta! :p Men kul är det..

Du kanske kunde visa oss nåra knep nån dag.

blh

Kontakta mig om du vill ha lite hjälp. Heter blh 42 på EVE.

Horizon

QuoteOriginally posted by blh


            Kontakta mig om du vill ha lite hjälp. Heter blh 42 på EVE.

Vi ska bara lära oss först hur man gör för att kontakta någon... hehe... :)

Du sa att du lade till mig, men du får nog ändra lite där. "Joann Melekhan" är numera terminerad och heter i reborn form "Joann Melekhai" (tyckte det var tuffare när det liknade "Urukhai" mer :D). Slight change of name as you see. :)

(Har nu hittat tillbaka till början och ska köra ett par agent missions till, men lite ISK och nya skepp tar jag alltid emot... :) Ska se om jag inte kan hitta Gray Council's högkvarter också).
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

blh

I menyn till vänster finns en knapp som heter "People & Places". Där kan man söka efter allt i EVE samt där ligger buddys lista och lista över de agenter man använder. Högerklickarman på sin agent där kan man välja Set Destination så sätts auto-piloten på agentents solsystem. Så hittar man hem om man tappat bort sig.

/blh

Horizon

QuoteOriginally posted by blh


            I menyn till vänster finns en knapp som heter "People & Places". Där kan man söka efter allt i EVE samt där ligger buddys lista och lista över de agenter man använder. Högerklickarman på sin agent där kan man välja Set Destination så sätts auto-piloten på agentents solsystem. Så hittar man hem om man tappat bort sig.

/blh

Tack! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names