We got a teamspeak down I say again...

Started by Rivvern_, April 06, 2005, 10:01:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Rivvern_


Phlerp

Det var värst vad folk var snabba. :D
Någon glad eltekniker drog ut sladden till servern imorse. Är tydligen lite strul att få igång allt igen... Det jobbas på att få upp det.

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Phlerp


            Det var värst vad folk var snabba. :D
Någon glad eltekniker drog ut sladden till servern imorse. Är tydligen lite strul att få igång allt igen... Det jobbas på att få upp det.

Verkar som TS ligger nere....

Om nån är sugen på lite Live For Speed S2 så finns jag på F16s TS.

Control87th

Jasså, jag som ville testa min fulversion av BF2 med nosig (Ska köpa liret senast nästa helg ;) )
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



bALoO

TS2-servern dyker upp igen så fort burken få strömförsörjning igen. Händer väl inte förrän på måndag dock.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

BEQ

Äntligen! Jag höll på att bli fnoskig igår när jag inte kunde köra BF2 med nosig. :D

Rivvern_


Fluff

Ja som ni eller åtminstone RedRiver märkt så har föbindelsen till TS-servern återigen gått ned. Även denna gång är det ett nätverksfel i chalmers-lindholmens nät som är boven. Eftersom det inte är midsommarhelg är nog förutsättningarna denna gång lite bättre att det skall gå aningen snabbare att komma igång igen.

En alternativ tolkning är att det är naturens sätt att tala om för oss att gå och bada i stället för att sitta inne och trycka framför datorn :D
Odi profanum vulgus, et arceo