News:

No significant change

Main Menu

Nytt upplägg?

Started by Mr Jim, March 28, 2005, 21:14:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nytt upplägg?

Fortsätta som det är
1 (8.3%)
Fortsätta som det är men lägga till SH3 som topic
7 (58.3%)
Ändra till simhqs layout
0 (0%)
Ändra till simhqs layout och också lägga till SH3
1 (8.3%)
Nåt annat förslag, bör skrivas i denna topic
3 (25%)

Total Members Voted: 12

Mr Jim

Har fått lite önskemål om att skapa en egen topic för SH3 (som jag otroligt nog köpt, första spelet jag köper på sjukt länge)och undrar om det är ok för en majoritet?

Har ett annat förslag om att ändra upplägget på nosig närmare det som simhq använder sig av, dvs lägga alla topics under flyg, land och "naval/sjö"-sims för att skapa bättre ordning.

Alla förslag är välkomna
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Control87th

SHIII tror jag på som en egen huvudtopic men generellt tycker jag att det skall ta ett bra tag innan något höjs upp till denna nivå. Sen tycker jag att man kan rensa lite bland de övriga... exempelvis wwIIonline har ingen väsentlig aktivitet på nosigs forum.

janes F18/F15 förtjänar knappast ens nästa nivå...

Kanske kan man ta ditt förslag som underrrubriker... så som det lite granna är under "simulatorer generellt"
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Control87th

SHIII tror jag på som en egen huvudtopic men generellt tycker jag att det skall ta ett bra tag innan något höjs upp till denna nivå. Sen tycker jag att man kan rensa lite bland de övriga... exempelvis wwIIonline har ingen väsentlig aktivitet på nosigs forum.

janes F18/F15 förtjänar knappast ens nästa nivå...

Kanske kan man ta ditt förslag som underrrubriker... så som det lite granna är under "simulatorer generellt"

Håller med föregående talare.

Obizzz

SHIII kan nog hålla som egen avdelning men jag ska fundera lite mer innan jag säger nåt
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

SledgeHammer

Ta bort WWIIOnline och lägg till SHIII. Men fortsätt som vi har det nu. Man behöver ju inte alltid följa alla andra =)

Det ska vara lite eget och mysigt.
Mvh  - Stefan -

ft

Finns det någon förutsättning för en mer dynamisk forumstruktur där kategorier skapas och försvinner beroende på vad som fångar vår uppmärksamhet vid varje givet tillfälle?

Jag tänker närmast på möjlighet att arkivera eller flytta inlägg under kategorier som försvinner. Det vore väldigt synd att ha tappat historiken när man två år senare får lust att damma av en gammal favorit!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Rivvern_

QuoteOriginally posted by ft

Finns det någon förutsättning för en mer dynamisk forumstruktur där kategorier skapas och försvinner beroende på vad som fångar vår uppmärksamhet vid varje givet tillfälle?

Jag tänker närmast på möjlighet att arkivera eller flytta inlägg under kategorier som försvinner. Det vore väldigt synd att ha tappat historiken när man två år senare får lust att damma av en gammal favorit!

Sant FT.

Mr Jim

QuoteOriginally posted by ft

Finns ingen arkiv funktion vad jag vet, dock kan man ju skapa en avdelning längst ner och döpa det till arkiv och helt enkelt flytta exempelvis de mindra aktiva avdelningarna dit (ingen information förloras). Inga ändringar blir dock gjorde förrens jag är tillbaka från Bryssel(nästa helg), hinner inte göra dom just nu och det verkar som de andra moderatorerna är hyfsat upptagna.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com