News:

No significant change

Main Menu

Saltö

Started by Jotte, March 03, 2005, 15:50:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jotte

SVT's serie Saltö är inspelad på den ö (Skaftö) där jag växte upp och spenderade mina första 25 år i livet. De saxar rätt friskt mellan de tre orterna Grundsund (där jag växe upp), Rågårdsvik och Fiskebäckskil men det är ändå härligt att skåda sommarens paradis på TV såhär i vinterkylan. :D  Att dessutom många av statisterna är folk man känner gör ju inte saken sämre. Kan ibland känna sommarevärmen, de svala sommarkvällarna när de gör sina panoramiska svep. :D  Nostalgisk? vem??? JAG?!?!? näääääää! :D

Shar

Synd att serien redan är inspelad... Annars hade du ju kunnat såsa ner till Svt och snällt fråga om det fanns plats för lite eldöverfall med Hv Insatsplut. :D :p

Trevlig serie i övrigt. Är en hemlig Skärgårdsdoktorn-junkie, men Saltön är en fullt godtagbar substitute. ;)
K-k-k-kötta bandlåda! || Amfibieregemente 1 Vaxholm RIP.


Mr Jim

Här har du en till hemlig skärgårdsdoktorn-junkie ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Justin Case

Hehe! har bara sett lite på Saltön. Vi har husvagn i Fiskebäckil, hänger vid Rågårdsviksbadet hela sommaren (nästan)

Jotte

#4
Jaså minsann en badjävl... ehh badgäs... eh sommargäs... högt ärad sesongsbofast :D ;)