News:

No significant change

Main Menu

Problem, fårgor och tips?

Started by TrakDah, May 03, 2002, 13:50:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dewe

QuoteOriginally posted by ctrl

:) :) :)  Men nu är jag slut i huvudet ;) ;) ;)
Det fungerar äntligen efter att Foxy först protesterat ett par ggr om filer som inte hittades och sedan compilerade fint men vägrade ladda upp profilen i Cougar med "USE PROFILE " kommandot.

Metoden för att få det att fungera verkar vara, kör foxy först, CCP sen och sist Falcon. Peppar peppar ta i trä, må det fungera även efter reboot :-OO

/ctrl

Jag har haft en del strul med att kompilatorn låst sig och inte kommit loss förrän jag rebootat och flashat om Cougarn. Men när filerna fungerar och är igång så räcker det med att jag trampar igång Foxy och laddar upp filen för att få det att funka...

/Dewe

Dewe

Ett annat logik-tips som kommer från DonUlfonso: S3 kan vara shift-knapp och pinky button på en gång. Mums för alla "Falconites".

Rem   If S3 is pressed and released within 350 ms
Rem   it will trigger the pinky switch function.
BTN S3 KD(X1) DLY(350) KU(X1)
DEF X2 NOT S3 AND X1
BTN X2 HOTAS_Pinky_Switch

/Dewe

TrakDah

QuoteOriginally posted by ctrl

Jag har problem!!!

Jag vill använda en profil till SP3 som frugal gjort. allt är topp med frugal har skapat en egen keymap till F4 som inte innehåller tangenterna för roder. Jag skulle vilja att ANT blir roder när jag håller in S3. Som nödlösninh tar jag gärna att ANT är analogt roder hela tiden... lyckas inte!

/ctrl

1. Jag vill också använda den, vart finner jag den tjm & tmm?
2. Jag vill också ha SP3 :D  HJÄÄÄLP mig

/TrakDah

SledgeHammer

=)  Problem? Går det att äta?

Min trilskas lite med att fullständigt skita i att jag har sagt åt den att använda den manuella kalibreringsinformationen. Men det fixar sig nog snart...
Mvh  - Stefan -

Horizon

Hahaha... Faen vad skönt att jag avbeställde min Cougar. Min Pyttemjuk Sidvindare fungerar sååå bra... :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Sitt där med din j**la plastbit du! =)
Mvh  - Stefan -