News:

No significant change

Main Menu

NOSIG

Started by Control87th, January 27, 2005, 20:39:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Control87th

Detta måste vara höjden av humor, att Dearhunter är det enda lir som körs online dagligen inom NOSIG. :D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Rivvern_

#1
Jag rekommenderar att du skaffar det och hänger på nån kväll..

Jag kan visa dig ett par sweetspots! ;)

Sen har man ju ingen joyye så jag har lagt allt vad flygspel heter på hyllan.

griffin

#2
Haha... det är ju en ... "simulator" ffs! :D Så länge det är simulerat så duger det åt nosig! Well, den dan folk börjar prata om sims vettefan om jag vågar vara kvar här...

Är det kul? DeerHunter.... Har det men inte orkat prova.

Eller förlåt, DearHunter skriver du? Associerar fritt och bestämmer mig för att helt enkelt skippa de dåliga skämten och allt annat som dyker upp i min sjuka hjärna.

kan man skjuta söta råddjyr med tung ksp? Då är jag med!!! Äh, en bra bössa med kikarsikte är väl helt ok det med... :)
snappahead

Horizon

Spelade ett sånt där jaktspel hos en polare härom dagen. Man red på en häst och sen klev man av och la ut lite björnmat och satte ut en apparat som lät som ett lejon som man vridit om kulorna på och sedan gömde man sig i en stol i ett träd och väntade på att något skulle dyka upp som man kunde skjuta på.

Det var det absolut tråkigaste och mest meningslösa "spel" jag någonsin testat. Polaren var helt eld och lågor, själv ville jag helst bara dö. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

bALoO

Vad jag har förstått av jakt så är NOSIG en bra beskrivning av händelseförloppet under de flesta jaktpass. Simmen borde väl således ha en given plats just här?  
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

BEQ


ft

Beror iofs på hur man jagar. Ripjakt i fjällen är härligt. Blir några mil vandra om dagen i fantastisk natur (om man gör det rätt).

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus