News:

No significant change

Main Menu

LAN 2005-2

Started by Control87th, January 15, 2005, 13:35:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Närmaste är väl att kolla med hyresvärden eller bostadsrättstjofräsen där man bor om det finns några bra lokaler (som hos Maverix i Helsingborg). Nästa steg är väl att kolla med eventuella klubbar eller föreningar man är med i om deras lokaler går att ta i anspråk. Sedan är det svart.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Horizon: Amen. Hoppas något kan roddas ihop kring Jönköping eller Linköping framåt maj. Nu när forum- och onlineaktiviteten är lite sparsam saknar man ju LAN:en ännu mer!

Läggdax...
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Skutte

Hejsan jag är ny här på nosig jag joina igår. Låter intressant det här med lan. Jag ska nog kunna vara me i framtiden. (Om jag får vill säga)

Lupson

Välkommen Skutte!

Självklart är du välkommen på nästa LAN - ju fler desto roligare!

Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Skutte

Spelar ni mycket Falcon?? Eller vad spelar ni mest??

Justin Case

Jag och skutte kommer gärna på LAN i Linköping!!! Jag håller på för fullt och lär Skutte att spela Falcon, ca 1h om dagen. Eftersom jag är 16 år och Skutte 13 år gammal så kan vi inte ta oss till Linköping från Lidköping själva (jag ska ju iofs ta körkort för Lätt-MC men det blir trångt). Om någon har vägarna förbi så hoppar vi gärna på, annars får föräldrarna köra:-OO ...
BTW, om det är någon som spelar Falcon över nätet så är jag och Skutte med på det oxå...

Control87th

Framtidens hopp. Riktigt skoj att höra att ni flyger Falcon så seriöst. :D

Hur går det på lokalfronten ft? Kanske läge att snacka med kommunen för att se vad det skulle kosta att hyra lokal, typ en mindre idrottshall, ett par klassrum i någon skola eller dylikt...

Nu när vi verkar få deltagare som är under 18 så kanske vi kan få ett riktigt bra pris (om vi lovar att vara alkohol & drogfria)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Mr Jim

Välkommna! Jag måste säga att det känns himla kul med yngre intresserade av simulatorer, nästan så man kan fälla en tår för att få "hobbyn" att leva vidare *sentimental*. Känn er välkomna!
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com