News:

No significant change

Main Menu

LAN 2005-2

Started by Control87th, January 15, 2005, 13:35:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Justin Case

:D  Själv har jag flugit sedan JANES US Navy Fighters Gold och testat det mesta sen dess

Swebeast

Renovering av Räddningsskolan pågår fortfarande och så här har det sett ut i princip sedan LAN:et

Lektionssalen vi satt i

Gångdel till matsal

Matsal

Ett av kontoren

Torkning av väggar och tak är nästa klart nu och byggarna har börjat lägga in ny isolering.

Men Halmstadgänget räds ej för att anordna fler LAN! Vi reser oss ur askan som fågeln Falcon...eh...Phoenix menar jag :p och slickar såren för att nu flyga vidare.

Som ni vet sker ju en hel del besparingar och nedskärningar i vår firma vilket har resulterat i att jag ev. får en ny befattning inom FMTS (Försvarsmaktens Tekniska Skola) som ställföreträdande kompanichef på ett nyupprättat utbildningskompani (motsvarande Fyrvalla kompani, ATS i Östersund). Möjligheten finns naturligtvis fortfarande att utnyttja lokalerna som tidigare.

Vi har inga planer på något lan för tillfället då vi, dels inte vet när bygget är klart och dels inte vet om det blir något i Linköping (motsv).

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Rivvern_

Oj.. Det ser ut som ett bombnedslag?!

Man kan ju tro att det varit ett lan där!! :D :D

Control87th

Jag ser bord, stolar och eluttag, behöver vi något mer :p :D :D

Hur som helst, vi är inne i mitten av mars, ska det bli något av i maj så måste vi nog bestämma oss snart innan min och andras kalendrar fylls med annat :-/
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Obizzz

håller med ctrl vi får nog ta lite beslut snart för att maximera besökarantal.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Rivvern_

Ja.. Om någon bara erbjuder något.. Jag har tyvär inte så mycket att komma med.

griffin

Jag är stenhårt på, bara jag får reda på datum och plats i god tid innan. Jag är för Linköping men räds inte att resa längre om så behövs! RR och FT, nu har en gjuten plats i bilen om ni vill, i fallet att vi åker längre söderut än linköping.
snappahead

Fluff

Oops
Odi profanum vulgus, et arceo