Lan, mellanlandning hos Petter utanför Jönköping?

Started by Weas, December 20, 2004, 10:48:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Weas

Ville bara hälsa att ni som åker förbi här är välkomna att ta rast och macka/kaffe hos mig om ni vill. Det är 2.5 mill till Jönköping härifrån, så visst blir det en liten omväg, men välkomna ialla fall!:p

Behöver dock veta om ni kommer och hur dags.

Petter :D
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Rivvern_

Weas

Det hafde varit trevlig att vara med, men jag har mina döttrar den veckan, och de ärt inte så intresseare :-)

Och visst lever jag, dör jag säger jag till!
Fikabröd kanske ni ska ta med om ni blir många. Annars blir det bara pepparkakor :)
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

Rivvern_

Det blir svårt för mig isåfall. :-(

För jag kliver ju på efter JKPG... Du får komma till Jönköping så kan vi stanna och äta på Max.  :D

ft

Stercus accidit
---

griffin

Usch, Max... en orgie i fett och sunkiga burgare... en tid tyckte jag de ägde men ett olyckligt besök på max för nåt år sen fick mig att bli botad helt. De måste haft en RIKTIGT dålig dag på den restaurangen den dagen. Fy fan vad vidrigt det var... och jag som gillar hamburgare. Tyvärr var jag hungrig så ångesten och olustkänslorna infann sig när det var försent...

Men jag tycker ett besök hos weas låter utmärkt trevligt!!! Jag är inte på det klara med tidsplanen, jobbar på den biten fortfarande då det innefattar en del schemaläggning med tre barn och heltidsstuderande fru.

jens
snappahead

ft

Stercus accidit
---