News:

No significant change

Main Menu

bästa pris på CH HOTAS + Pro Pedals?

Started by erikN, December 13, 2004, 15:07:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

erikN

Har letat runt på internet efter CH's Fighterstick, Pro Throttle och Pro pedals (alla USB) utan att hitta något ställe med vettigt pris och leverans till Sverige. Handlar man från USA kan man få det allt tillsammans för lite över 300 USD men då blir frakten något helt ohyglig. Är det smällar man får ta om man vill ha en shysst HOTAS eller vet ni något bra ställe där man kan köpa dessa grejjer billigt? (under 3000 kr inklusive frakt)


KeyCat

Kan väl inte påstå jag är speciellt uppdaterad men känner inte till någon som har CH's prylar här i Sverige/Norden.

Vet dock att många är nöjda med CH's Fighterstick, Pro Throttle och Pro pedals till skillnad från många Cougar ägare...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Control87th

Jag känner ett rejält behov av pedaler... inga större klagomål på x45an förutom att handrodret duger till taxning i Falcon men inte mycket mer :-/
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Flowden

www.webhallen.com som ligger i Stockholm och har vanlig+internet butik säljer Ch Products produkter: http://www.webhallen.com/sok.php?sokord=ch+products&avd=&konsol=&genre=

Inte USA pris men det finns.

Software Express (www.softwareexpress.se) säljer också deras produkter. De är dock dyrare på allt förutom USB Deluxe yoken.

Obizzz

och innan någon handlar på software express så gör ni en sökning på forumet om dem :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

RAY

Kan bara säga att ch e kanon bra, yes dyrt för hela setup men värt alla pengar om man gillar o simma :p

Obizzz

tål de vatten bra då om man ska simma med dem? :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Mupp

Hur gick det med det här egentligen? jag börjar känna vissa hatkänslor mot min Cougar.