News:

No significant change

Main Menu

Viggensimulatorn

Started by Nauwa, December 12, 2004, 22:43:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Obizzz

Ok, det har alltså varit en del tjatande och jagande :)

Ja man blir lika ledsen varje gång man är i Halmstad och ser dessa JA37D som ska skrotas :(
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Nauwa

Det är nog tur att jag bor så långt från halmstad, jag skulle inte palla att se dom skrotas

Nauwa

griffin

Mord! :-(

Ja, *lite* mer ledig attityd till det borde det vara. Kan ju förstå om det nu handlar om operativa system som fortfarande är hemliga men plåtskalen och annat kan knappast höra dit.

Jaja, creds till dig som fått tag på det, och ännu mer creds att du använder det så väl av bilderna att döma :D
snappahead

Nauwa

Tack för det, jag känner mitt ansvar och gör det bästa för att den ska komma till glädje för många intresserade.

Nauwa

Nauwa

#52
Jag målade de färdiga spanten idag, provar att posta en bild här på resultatet, fler bilder finns på mobil.flygsimulator.se



Nauwa

Nauwa

Weeee,

Nu funkar SI't, klar och fin bild trots fullt ljus i omgivningen, bilden gör inte rättvisa, mycket skarpare i verkligheten



Nauwa

griffin

Nåt som slår mig är att det där ser SÅ roligt ut. Jag har alltid gillat elektronik och att bygga saker (allt från att jobba med trä till metall) men det är ett intresse jag aldrig haft tid att odla.

I nästa liv kommer jag bli hantverkare, elektriker eller möjligtvis träslöjdslärare. Men tills dess fortsätter jag njuta av andras arbete!  Räkna med mig på invigningen ;)

snappahead

Nauwa

Byggde lite idag igen, provade lite mer hårdvara. Vansinnigt tungt att lyfta själv, det gick precis, men nu är jag paj i kroppen för nån vecka. Värt slitet? Döm själva.



Nauwa