News:

No significant change

Main Menu

Något att INTE se på TV!

Started by Magnus, December 08, 2004, 21:15:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Magnus

Tänkte kontra till sticky tråden där uppe med en tråd som tipsar om saker man inte ska se på TV. Varför?

För jag råkade se 13 min av något precis som fick mig att bli inspirerad att skapa den här tråden.

- Isabellas bröllop

Don't ask.

Obizzz

Haha, finns massvis att fylla denna tråden med. Det blir man varse om varje gång man flippar genom kanalerna för att leta efter något sevärt. Just Izabellas bröllop har jag inte haft oturen att se.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Mr Jim

TV:s kvalité försämras ständigt, jag blir mörkrädd när jag ser barn springa runt och prata om just izabellas bröllop eller skrika på stan om dom ser henne, ungefär som nån skulle känna igen nån känd forskare/författare eller annan form av värdig kändis.

Magnus>Jag date:ade en tjej ett tag som spelade in program som det så hon kunde se dom på kvällarna efter hon kom hem från träningen. För att det var viktigt socialt att ha sett dom, ugha.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Jotte

Tur att du skrev i dåtid om det förhållandet Jimmy. ;) :D

Jotte

Efter att ha snubblat in i samma program som Magnus avrådde från kan jag bara säga: Det finns INGA som helst godtagbara anledningar i hela universum för det programmets existensberättigande!!

Shar

#6
QuoteOriginally posted by Jotte


            Efter att ha snubblat in i samma program som Magnus avrådde från kan jag bara säga: Det finns INGA som helst godtagbara anledningar i hela universum för det programmets existensberättigande!!

Snubblat? :D :D :D

Själv så avråder jag ifrån att sitta och titta på Go' kväll (Svt). Speciellt då de har sin "Fråga Doktorn" stund.

Jag uppskattar INTE att höra om hur Elsa 83, har problem med inkontinens samt har allvarlig diarré. Även bilder - Under middagstid! :-/

Edit: Lägger till tysk MTV. Tysk hiphop och av 1h tv-tid är det 55 minuter reklam - samma reklam!
K-k-k-kötta bandlåda! || Amfibieregemente 1 Vaxholm RIP.


Phlerp

#7
QuoteOriginally posted by Magnus
För jag råkade se 13 min av något precis som fick mig att bli inspirerad att skapa den här tråden.

- Isabellas bröllop

Don't ask.

Du är extremt tursam som lyckades byta kanal till slut. Jag läste att något institut i Schweiz (kan ha varit humorinstitutet) kommit fram till att så lite som 14 minuters tittande på detta program kan orsaka allvarliga neurologiska skador med resultatet att man blir ett lallande fån. Du var med andra ord bara en minut från att avsluta din flygande karriär och under resten av ditt liv få inta din föda genom ett sugrör.... Sånt skojar man inte bort :-/