News:

No significant change

Main Menu

Nytt Vapen i SP3

Started by Maverix, April 28, 2002, 00:10:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Maverix


SledgeHammer

Hahahahaaaahhhaaaa...
Mvh  - Stefan -


Jompalainen



Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34

Horizon

ROFL! Underbar! Ovärderlig! Helt enkelt genial... :p :p :p :p
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Snajper

QuoteOriginally posted by BEQ


            Synd att jag inte har bandbredd nog att posta Urban Blås (2. div F 21) julkort (53 mb mpeg) för 2001 eller min coca-cola reklam. Urban Blås julkort handlar om att de trots besparingskrav och dåligt väder kan flyga fyrgrupp fastän alla andra divisioner får stå på backen. Vi skrattade så att vi låg på golvet när vi fick det.

/BEQ

Skulle SÅ gärna vilja ha den filmen, en annan tillbringade ju 11 månader med att slava (nåja;)) för dom och deras "leksaker"...
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Horizon

Lägg på skiva. Posta till KeyCat så kanske han lägger upp den på sin webbplats... eller nåt? Jag vill också gärna se... :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Låter som en jättebra idé tycker jag.

Märker att du är lite mer på forumet nuförtiden BEQ, har ni fått lite ledigt från flygförarlektionerna?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Ah, grattis till examen! Vilket steg är det du precis har klarat av? Vad återstår? Kul att kunna ställa frågor till en som gör det man själv alltid drömt om... :)

Får du för mycket abstinens får du väl köra lite F4 som bot. Det är ju nästan lika verkligt som att flyga SK-60... :p
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names