LAN i Halmstad Jan 2005

Started by RedOne/ zalzam, November 15, 2004, 23:56:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vanheden

Den lever :D !!!! (Burken alltså...) Mkt vatten var det, en skoj och händelserik helg. hoppas det gick lika bra för alla andra. / Vanheden

Rivvern_

Neee...X52 = Kass

idag.. Bilen = Inbrottad, Stereon stulen.. Glas i hela bilen....

inget bra..

Dem som vill skänka pengar till en hårt drabbad människa är mer än välkommna...

Sibylla

Illa att det skall vara så svårt att skilja på vad som är mitt och vad som är ditt...

Här har vi inbrott i minst en bil om året, morsans rutor har dom slagit in ett flertal gånger och nu senast tog dom sig in i mitt metallmonster och långlånade min stereo...polisen säger att det troligen är en lettisk liga som åker över och kör raider...får väl se det hela som U-landshjälp eller nått...
...kan man dra av för det när man deklarerar? :p

Rivvern_

LOL..

Ja det kan man undra.
Jag vill veta vilka det var..
Då blir det besök hemma hos far och hämta storsläggan.
Sen ska det knackas plåt...

Jotte

Plåt? nä RR, knogar, armbågar och knäskålar är vad du skulle knacka på sådant patrask :-(

Jompalainen

Batonga hela bunten!

Jotte!
Snajsig signatur! :D

Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34

Slammer87th

Tjena boys !

Det är hög tid att tacka för ett bra LAN och trevliga nya bekantskaper :)

Att dessutom lära lära sig nya förkortningar som OFP och IL2-AEP-PF var också riktigt kul! Nåja, om inte helt nya så i alla fall hur kul det kan va med annat än spetsiga flygmaskiner som omväxling :D

Saknade givetvis lite bra F4 men det skyller jag på Control ;)

FMTS var absolut topp för ett arrangemang som detta -  enda synpunkten skulle väl vara att skaffa bättre tak till nästa gång - kan också bero på kvällsbrisen på lördagen :p Skämt åsido - hatten av för arrangörerna big time!

Vindstilla  utan nederbörd och ny skjutintruktör så skall jag också följa med till skjutbanan nästa gång (inget personligt Doc ;))

På måndagen hade jag en tuff tur med ett tretimmarspass i en Hkp9 med 35-40 knop i byarna. Med grabbar som är vana vid NOE-flygning så var det tur att åksjukeanlagen inte är starka och att middagen intogs efter flygning!

Ser fram emot nästa Nosig LAN !

//Slammer