LAN i Halmstad Jan 2005

Started by RedOne/ zalzam, November 15, 2004, 23:56:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

simon

Frågor kolon.

När drar ni igång på lördagen, och vilka spel liras då?

Snackade med dig RedOne om vakten å så. Kanske jag kan ta mig ner utan att höra av mig, då jag har en far med ID-kort, och som vet var LAN:et anordnas. jäjä, jag ringer om det blir trubbel.

Som ni kanske redan hajat så kommer jag nog inom på lördagen då...

Swebeast

QuoteOriginally posted by simon

När drar ni igång på lördagen, och vilka spel liras då?

Hej Simon!

Större delen av deltagarna har nu kommit och håller på att installera sig. Vi brukar komma igång runt 10.00 på morgonen och kör till max 01.30 på natten. Spel blir, som det ser ut nu, IL2, Falcon 4 och Flashpoint. Finns det andra önskemål så tar vi det "under gång".

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Brat

Hoppas att ni inte blåst bort eller saknat ström, ni valde tydligen helt "rätt" helg för bilåkande och strömkrävande aktivitet!?
-Brat

granQ

taket blåste av sista natten, och nästa morgon regnade det mer inne än ute...

Kommer bilder, men slutade itne så farligt, var en grenkontakt som låg och rök på morgonen så nog hade mycket kunnat hända.
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

Brat

Kanske vore klokt att siste man stänger strömmen när man avslutar för sovande i fortsättningen!?
-Brat

Obizzz

jo kanske men det är ju inte varje dag det droppar in vatten :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

ft

Plus det faktum att datorer som är igång kan göra nytta även medan ägarna sover. :)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

Det är lätt att vara efterklok. Men man kan ju ställa sig frågan varför man fascinerat tittade på hur taket (eller åtminstone den vattenskyddande delen av det) blåste av på kvällen och sedan inte vidtog några som helst åtgärder. Nåväl, vem hade kunnat ana att just det rum vi hade burkarna i skulle bli vattenfyllt och dessutom mest av alla rum...

Vad som dock stör mig är att vi äntrade salen, såg förödelsen men det var först när det började ryka och blixtra från en grenkontakt som någon smart person påbörjade att rycka ur kontakterna ur väggen. Vi var väl lite sega efter flera dagars lirande och konsumerande av goda drycker helt enkelt. Så var det ju också tidig morgon (dvs före lunch) och vem kan begära något från en normal människa då? :D

Det glädjer mig att de flesta (?) verkar ha klarat sig hyfsat iaf. Jag skall montera upp min burk idag och vågar nog pröva lyckan utan tork eftersom min burk inte var i närheten av vatten (relativt vad andra burkar var i alla fall)

mvh Griffin/Jens
snappahead