News:

No significant change

Main Menu

Ubis Lomac-forum... igen

Started by Phlerp, November 06, 2004, 13:11:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Obizzz

Jag råkade också hamna i den där tråden för ett par veckor sedan när jag av misstag surfade in på UBI :)

Skrattade gott och länge :D
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

TrakDah

Det jag kanske tycker e intressanst utan at ha läst tråden kan sammanfattas med ett ord: X-31

Vad jag vet är det ett ankutrustat plan - byggt och utvecklat av USA - efter alla "Teens"...

Nåjanåja

/TD (som aldrig mer flyger "via USA" nånstans i världen

ft

Hehe... dåliga erfarenheter, får inte eller bara som en försiktighetsåtgärd?

Får nog smurfa in där någon kväll när jag har tråkigt. Lär ta ett tag. Säger bara: Uru, Ages Beyond Myst.

Jävla skitspel, jag fungerar ju knappt normalt längre. Och gillar det! :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Swede

QuoteVad jag vet är det ett ankutrustat plan - byggt och utvecklat av USA - efter alla "Teens"...

Har för mig att tyskarna är med i spelet med X-31'an så ensamma är de inte... :)

TrakDah

X-31 är ett hel-amerikanskt projekt, eller var så till en början

Sen tyckte Saab och tyskarna att det verkade intressant så de pumpade in $ i projektet och höll på så vis liv i det ett par år extra. Bl.a kollade Saab på lågnivå-autopilot och vektoriserad flykt.

Men platformen och idén att bygga ett nosplan som (var planerat att) successivt minska på stjärtfenans storlek ned till noll var amerikanskt.

/TD

griffin

Berätta mer?

Annars är det kul att se denna skepsism så fort det handlar om det som inte är egenproducerat. "50% brittish" .. är det så att man motvilligt måste erkänna för sig själv att det verkar vara bra då är det bra att ta del av äran. :D

Men annars får man väl se det som ett gott betyg att det är så pass åtråvärt att ge Gripen på tafsen?
snappahead

Horizon

Jag tycker att någon skall dementera och ge gfitzpatrick en rejäl bröstvärmare. Inte för att något bra skulle komma ur det, men det skulle kännas bättre. :)

BEQ:\>> Ta på dig din anonymitetsdräkt och skriv nu herr Fitzpatrick på näsan. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

TrakDah

#15
undrar om det är Greg Fitzpatrick som gjort sig känd som syntpionär och producent för Adolfsson & Falck...?

/TD