News:

No significant change

Main Menu

IL-2 nu?

Started by Horizon, October 25, 2004, 17:49:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Justin Case

Tack för kvällens session, JU-87orna gick som segrare mot det Polska jaktflyget!!  8)

Quote from: Vitus on January 17, 2010, 22:23:47
Vi hörs.

Det hoppas jag!

Rivvern_

Några enkla screenshots från kvällens flygning. Det var jag, Justin Case och Horizon som spakade stukor. Tyvärr missade alla bomberna sina mål men istället plockade vi ett antal P-11:or i en maffig furball dogfight!

Horizon

Quote from: Justin Case on January 17, 2010, 22:35:49
Tack för kvällens session, JU-87orna gick som segrare mot det Polska jaktflyget!!  8)

Synd bara att det krävdes 20-30 sekunder av hålla-avtryckaren-inne-med-målet-rakt-siktet innan ärtorna vi sköt lyckades skjuta av en vajer så fienden gick ner. Jag hade plockat ner polacken snabbare genom att ramma honom och ändå kommit hem helskinnad. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Ligger på TS någon timme framöver. Finns antagligen på Battle-Fields UK Dedicated 1.

Horizon

Riktigt fin flygning igår. Runt 30 personer på servern och skön stämning. Flög först månraket (A6M3 som stiger som en kork) och sedan Airacobra med såna där mg-pods under vingarna. Hade några fina fighter mot ett gäng Fockewulfs, där de ibland lyckades överlista mig med fart och där jag (oftare) lurade ner dem på lågan och kurvade upp dem på läktaren innan jag sköt vingarna av dem med min stoooora kanon i nosen. :)

Rivvern_

Jag va sugen på att joina men jag hade James. En annan kväll. Tillåter de moddar?

Horizon

Quote from: RedRiver on January 20, 2010, 08:14:56Tillåter de moddar?

Vet ej, du får testa. :)

Edit: Tar mig en tur på UK Dedicated 1 lite senare ikväll. Ligger på TS eller MSN.

Rivvern_

Jag kanske hänger på.