News:

No significant change

Main Menu

IL-2 nu?

Started by Horizon, October 25, 2004, 17:49:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

Nu har jag fått DCG att fungera med ultrapack! Vi kommer flyga över Normandie 1944. Som tysk eller allierad. Vilka är intresserade och vilka har IL2 + UP 2.0?

Baztid

Väldigt intresserad! men är kvar här i jokkmokk till imorrn så de får bli till helgen för mig.
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Horizon

Jag är intresserad om jag kan se var jag är på kartan och det finns någon form av labels så man slipper jaga en vän i tio minuter innan man inser sitt misstag. Däremot måste jag inte längre ha cockpit OFF eftersom jag numera kör TIR. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Labels har jag ordnat. Fienden har inga labels. Friendlys har en label i form av en grå typbetäckning. Spelarens namn ska oxå synas.

Vem har slöast dator här? Ställde in DCG på 100st flygetyg. Är det någon dator som inte pallar det så ställer vi ner till 50. Eventuellt kan vi dra igång kampanjen ikväll om någon är intresserad. Dock så måste jag eska tid av frugan.

Horizon

Ikväll vågar jag inte lova något. Har en jäkla massa elevomdömen att skriva och vet inte om jag kan bli klar innan läggdags.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Vitus

Vilken IL2 är det ni pratar om? kan jag vara med via min Steamversion?

Rivvern_

Javisst! Men du måste installera 4.09m patchen jag länkade till samt Ultrapack modden 2.0. http://ultrapack.il2war.com/index.php/board,7.0.html

Justin Case

Quote from: RedRiver on January 13, 2010, 09:12:00
Vem har slöast dator här?

Ha!

Jag kommer nog inte kunna vara med på ett par dagar men vi hörs väl flytande på msn å telefon!