News:

No significant change

Main Menu

Lågsniffning anyone?

Started by Andreas, September 16, 2004, 00:09:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

griffin

Mycket imponerande. Eller skrämmande, beroende på hur man ser det ;) Imponerande färdigheter hur som helst, inget tvivel om det.

Gillar några av svaren i tråden... svar på tal :D
snappahead

Obizzz

men snälla Andreas, den där filmen har du ju redan postat en gång :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Horizon

Ja va faen, här sitter man och väntar på något nytt och så får man bara samma gamla film som man sett sjuttioelva gånger! Men visst är den bra, särskilt Ozzy... :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

Visste in om alla 248 medlemmar hade sett den.... :-OO :p

Ska se om jag kan leta fram nåt mer intressant.

DOCK så postade jag inte länken förra gången till diskussionsgruppen! HA!!! :D
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Obizzz

hehe, och om jag inte minns fel så var den nedgrävd djup i en annan tråd så det gör nog inget att du postar igen, men jag blev ju besviken :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Andreas

hahaha jag ska bättra på mig obizzzz ;)

Andreas