News:

No significant change

Main Menu

Upprop! Vad spelar n

Started by griffin, September 02, 2004, 10:21:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Upprop! Vad spelar n

Janes F-15
0 (0%)
Janes F-18
1 (2.8%)
MFS2004
1 (2.8%)
MCFS3
0 (0%)
P1:SF
2 (5.6%)
Falcon 4
5 (13.9%)
Lomac
6 (16.7%)
OPF/R
9 (25%)
IL2:FB
11 (30.6%)
Annan
1 (2.8%)

Total Members Voted: 36

griffin

Ett led i att skapa nosigmanualer till de spel vi spelar är att ta reda på vilka spel ni lirar av de vi har på forumet. Rösta på det spel ni lirar mest men skriv gärna en post där ni listar övriga spel med...

..i synnerhet de spel som inte har en egen sektion, t.ex. pansar/helikopterspel...

Här är de kategorier ni har att välja på:

Janes F-15
Janes F-18
NÅN helikoptersim: specificera
NÅN pansarsim: specificera
MFS2004
MCFS3
P1:SF
NÅN bilsim: specificera
NÅN "gammal goding": specificera
Falcon 4
Lomac
OPF/R
IL2:FB
WW2 online
Annat värt namnet: specificera
snappahead

griffin

#1
De spel jag själv stöter på på min hårddisk då och då är (eller har ambition att spela när jag har nån fritid):

Janes F-18
MFS2004
P1:SF
Falcon 4
Lomac
IL2:FB
UT2K4
BFV
snappahead

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Jotte


BEQ


Clark

Jane's F-15
Jane's F/A-18
Falcon 4
OPF
Strike Fighters
EAW
m.fl.

Jag kan skriva instruktioner till Jane's F-15 och F/A-18 om ni vill. Falcon 4 får gärna nån annan ta hand om.
Jag installerade OPF + Resistance häromdagen så om ingen annan vill (Jotte) så kan jag väl skriva nåt om det också.

Vi kan ju ha det som sticky i respektive forum.

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

griffin

#6
Må hända, men det är bra med lite orientering...

Jag hade velat ha fler alternativ men det gick visst inte. Och är det spel som är självförklarande lär det framgå om inte annat när jag sammanställer :D

Bara folk bidrar med tips om vad man bör ha till resp spel (i synnerhet spel som FS2K4 där utbudet av frivilliga add-ons är oöverskådligt) så är jag glad! Men om ingen lirar FS2K4 är det onödigt att vänta på folks tips om det än mindre göra en manual. Därav pollen...
snappahead

Horizon

Flyger främst FB, sedan kommer LockOn, OFP och Falcon 4.0 i nämnd ordning.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names