News:

No significant change

Main Menu

nästa lan ?

Started by Bjoernen, August 31, 2004, 17:35:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Tänkte det. Hoppades det ;) Då har jag frågat. :D
snappahead

Horizon

Halmstad (FMHS).

Torsdag till söndag.

Säg ett datum, det ser ganska bra ut i kalendern.

F4, FB, OFP, LockOn (i ingen speciell ordning).

:)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

QuoteOriginally posted by ctrl
.... Är det bara jag som är en sådan fri ungkarl att mellandagarna passar????
(Förstår om folk är bortresta och så, men jag måste ju få fråga :-OO :D

Det är nog tyvärr den bistra (?) sanningen... :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Bjoernen

Halmstad e bra för mig jag själv funderar på tåget. finns ju resturang vagn o allt man kan önska sig. =) tänkte bara fråga om det fanns möjlighet att låna skärm igen. om det nu blir i halmstad då e det tåget som gäller för mig :D vilken dag som helst passar mig. gärna torsdag till söndag
Kort lätt attack spade !

Lupson

#36
Halmstad vore kanon, fast jag får nästan lite dåligt samvete eftersom Halmstadsfolket fixat flera i rad nu. Tyvärr har jag själv som tidigare nämnt dåliga möjligheter att fixa något här i Gbg: Det skulle ej tillåtas på jobbet och det finns ingen kvarterslokal el. dylikt (jfr. grytet i Hbg) där jag bor.

Tidsmässigt? November el. december funkar bäst för mig, mellandagarna är inte omöjligt för min del, säg från annandagen till onsdag, eller kanske något runt trettonhelgen? Då borde det väl bli "klämdag" den fredagen, alltså LAN 6:e-9:e jan och maximalt en dag semester att ta ut. (Klämdagar är ett okänt begrepp på min arbetsplats :( ) 20:e november är också uteslutet för mig, är med och fixar klassåterförening från nian, vore ju surt att inte kunna gå själv....

EDIT: Vad vill jag flyga/spela? F4, Lomac, FB, Ofp i nämnd ordning. Jag ska eg. inte lova för mycket, men om det blir en TE-kampanj igen kanske jag kan försöka pilla ihop ngt intressant uppdrag. Sen får Obizzz gärna plocka med sig ratt och pedaler så man kan koppla av med lite RBR mellan varven.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Rivvern_

Jag lär ju ta med mina pedaler och med dem måste man ju ha ratten. Och RBR fick jag idag.. :P Kul som attan!!

Och mellandagarna är svåra för mig.....

Obizzz

lupson: inga problem jag har ju kombi ;)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

ft

Ja, nu är det på tiden att jag lyckas komma iväg!

Griffin,
synergieffekt! :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus