News:

No significant change

Main Menu

nästa lan ?

Started by Bjoernen, August 31, 2004, 17:35:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bax

RedOne: Halmstad är oslagbart :D
Det känns bara som att vi är lite sent ute för hösten - det låter sjukt men det känns som jag är planerad fram till jul ungefär ? Så otroligt mycket att göra med jobb och familj.
Mitt förslag är istället att börja planera för ett super LAN tidigt nästa år - tänk er - NoSiG får dyka upp som första bokning i en oöppnad kalender !
Där finns ju några mystiska helger typ 13 dags afton eller kristi flygare och sånt !

Då kunde vi ju faktiskt planera typ som förra gången.
Jag tycker vi skippar kampanj köret - kanske enbart extremt korta kampanjer med upp till 4 missions.
Vi delar upp oss i FB, F4, Lomac och OFP planerings grupper och så delar vi in tid för respektive sim efter hur mycket som har förbereds.

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


RedOne/ zalzam

#41
NOSIG LAN
Skall vi göra ett planeringsalternativ på datumen (6-) 7-9/1- 05, så får vi se vilka som är intresserade av detta (6/1 är ju afton).

Skall vi köra som förra gången med olika spel? Det funkade ju skitbra (även om jag var lite skeptisk/nervös). ;)

Vi i Halmstad brukar ju själv, köra ett mini- LAN under/efter jul, så familjen är van. :p

Jag kommer att undersöka möjligheterna för att ni skall få sova som vanligt och återminnas lumpartiden.:)

Jag räknar med att vi kan ha våran division utgångsgrupperad på den internationella ââ,¬ÂRÄDDNINGSSKOLANââ,¬Â på FMHS.

Som orientering: Kommer jag att prata med försvarsministern, att NOSIG:s snabbinsatsstyrka ev. kommer att gruppera i Halmstad på denna tid.
(Jag undrar hur det går ihop med neddragningarna i FB04):D

Blir vi folk så det är lönt och att vi har all tekniska "grunker" så KÖR VI!!!:p
------------------------

Lasse Sandberg

Bjoernen

Kort lätt attack spade !

Horizon

6-9/1-05 är bokade i min kalender! Ser ut att gå fint. Har ett enda förbehåll och det är att jag har en (eventuell) omtenta den 10 januari. Skall såklart göra allt i min makt för att slippa göra den... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Jag har med bokat in mig 6-9/1 2005

:D

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

ft

He bokar jag!

Griffin,
hur ser det ut? Samåkning?

Läckert!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus