Extern vy i inspelade tracks!

Started by KeyCat, July 07, 2004, 18:34:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Beq:\>> Ja, hur var det du sa? "Fransoserna stryker alltid med först". :D

Ja jag drog verkligen på mig ryssarnas ilska eftersom jag ömsom styrde mot ett par Mig-29'or för att sedan svänga av mot ett par heta Su-27'or. Sedan vände jag mot Migarna igen. Det slutade som sagt med att alla sköt horder av missiler efter mig. Grön som jag är lyckades jag inte få tally på någon av de inkommande robotarna, utan blev nedskjuten utan att ha avlossat ett enda skott mot dem. :-/

Ja ja, man lär sig väl med tiden. Med ctrl som wingman hade det garanterat gått bättre. Han skjuter ju på allt som rör sig och hade garanterat fått in åtminstone ett par träffar... :D  ;)

Det var kul att kunna följa BEQ och Luppe efteråt. Tyvärr lyckades jag inte ta kontroll över något av de kvarvarande planen. Försökte med alla knapptryckningar (inklusive alt+j) men det var hopplöst.

Tack för trevligt uppdrag, jag flyger det gärna igen. Tänker pröva lite ny taktik nästa gång. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

BEQ

Jag ska se om jag inte kan snickra ihop ett nytt uppdrag snart.

Lupson

BEQ och deBug: Jag fick till sist det hela att fungera. I mission editor, laddade jag in tracket, tog sedan Ctrl+E för "video edit", då laddades tracket och jag fick externa vyer och hela paketet. Jag tog en lång serie screenshots som jag tänkte göra en liten uppdragsberättelse av. Mycket tacksamt att ta screenshots när man kan pausa och lira fram de perfekta kameravinklarna. Jag har ett par riktiga godbitar, här ett smakprov:

Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

deBug

QuoteOriginally posted by Lupson
BEQ och deBug: Jag fick till sist det hela att fungera. I mission editor, laddade jag in tracket, tog sedan Ctrl+E för "video edit", då laddades tracket och jag fick externa vyer och hela paketet.
Shysst! Verkar som trackuppspelaren har lite "features" som behöver fixas ;)

Quote
här ett smakprov:
Coolt screenshot !

By the way, Jag och KeyCat körde igenom hela erat track på 45+ minuter visat med en projektor igår när vi var hemma hos KeyCat och pimplade singel malt.
Jag var grymt impad av att du lyckades sätta bomberna i ubåtarna med CCIP med tanke på att du gjorde en kraftig undanmanöver bara sekunderna innan du var över målet.
Snyggt jobbat!
Måste känts snopet för BEQ som flugit i 45 minuter bara för att bli nerskuten 5 sekunder innan målet :p


Den roligaste sekvensen måste varit när F15:en som hade en SU27:a kloss i häcken helt plötsligt dök upp och brakade igenom din och BEQ:s formation!!! :D
Eller sekunderna senare när SU:n bestämde sig att BEQ:s A10 var ett bättre mål.
Man är ju nyfiken på att hur ert radiosnack gick när det hände.
:D :D

BEQ

Det var ganska sansat faktiskt :D  JAg blev lite sur över att bli påskjuten av Su-27:an så nära målet, men fortsatte på en motor för att se hur reaktionen blev på land. Tidigare har inte SA-6 och SA-15 ställningarna velat bekämpa flyg. Det kändes inte riktigt rätt att nödfälla lasten för att kunna manövrera bättre mot jakten, men tyvärr så hängde inte riktigt F-15 föraren med alls. Man måste ju säga till F-15 killens försvar att Su:n gjorde grymt jobbiga undermanövrar, 60 gr bankning och 2-3G svängar. :-OO  Hellooooo AI?

Det bästa var nästan att jag stod på andra kajen efter uthoppet och såg ubåtarna brinna. :)

Nästa gång blir det Tornado som SEAD istället. Får se vilka som får äran att flyga eskort. Nu vet man ju det att frassar och turkar inte är att lita på. ;)

Horizon

Jag kräver upprättelse och vill ha en chans till! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names