News:

No significant change

Main Menu

Resetips

Started by BEQ, July 06, 2004, 13:53:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BEQ

Långt ord. Tyvärr ser jag nu att anmälningstiden har gått ut, annars hade det varit jävligt kul rent ut sagt att åka dit och titta. Bra pris också. Det hela går av stapeln 13-16 aug. Under uppvisningen kommer det att genomföras luftstrider(!) med andra världskrigsflygplan. :)

Reseinformation

Resan ordnas av Svensk Flyghistorisk Förening. Om ni inte är medlemmar, så bli det. Kostar inte mycket och man får mycket intressant läsning och många fina förmåner.

...länkfix...

Obizzz

meeen vafaaan du kan ju inte posta sånt här när anmälningstiden gått ut :p :-OO :D

lät ju inte helt fel annars
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

BEQ

X-( X-( X-( X-( X-(  Jag vet.....

Jag hittade nämligen annonsen idag när jag tittade i ett gammalt nummer av SFF:s tidning och det var först när jag hittade länken jag såg att det var kört. Förmodligen var det fulltecknat sen länge... Buäääh! Hoppas det går fler tåg.

F16_Filur

Informationen om flygdagen på F17 den 29 aug verkar lite tunn? Är det även den 28:e? Var kan man få bekräftat det som står på Nosigs hemsida?
QuoteFlygdagen kommer att innehålla flygning med 39 Gripen, F-16, F-18 med mera.

Ser bara det här:
QuoteFöljande uppvisningsgrupper kommer till Air Show 2004.

I luften:
Vingarna
Team 60

http://www.airshow.mil.se/ .

Obizzz

hittar det inte nu men när jag skrev det på nosig.se så fanns den informationen där...

kommer väl upp ett mer detaljerat program men som utländska gäster minns jag att det var F-16 (Danmark) F-18 (Schweiz) och Mirage 2000 (Frankrike)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst