News:

No significant change

Main Menu

Combat ace 5?

Started by Mr Jim, July 05, 2004, 09:34:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr Jim

Que? Är det en gripen jag ser?

http://www.gamershell.com/hellzone_Playstation_2_Ace_Combat_5.shtml

mer specifikt tredje bilden uppifrån

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Oden

Jomenvisst.. och på bild 33 och 34.. (skjuter mot en B52 tillsammans med en F/A-18 :D )

Dessutom har de hakat på ett EO-system likt MiG-29 och Su-27 :-Z

Mr Jim

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Magnus

Riktigt snyggt! Äntligen ska jag få lite god nytta av mitt Playstation som mest står och samlar damm.

simon

Vad är det för beteckningar som bärs på Gripen då?

Phlerp

Tror han syftar på de konstiga stjärnorna som alla planen har som nationalitetsbeteckningar och något på fenan som verkar vara någon slags divisionsemblem. En inte alltför vild gissning är att de kokat ihop någon fantasifull historia om någon internationell koalition som kämpar under gemensam flagg mot några elaka terrorister eller något, för att slippa massa tjat om att planen, målningarna eller  något annat inte stämmer med verkligheten. Det är inte konstigt att så många spel innehåller monster och andra fantasifulla varelser. Det är både enklare och billigare än att försöka efterlikna verkligheten. Och publiken som gillar den typen av spel är inte lika kritisk.

simon