News:

No significant change

Main Menu

Falcon V

Started by Andreas, June 29, 2004, 20:17:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Andreas

Går fortfarande att förbeställa... http://www.webhallen.com/prod.php?id=9818

Av bilderna att döma så verkar det vara Falcon 4 orginal :)
http://www.webhallen.com/pic_popup.php?id=9818&pic=1

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Fk Andersson

What kind of SUPERCOMPUTER DO I NEED;)

*******KLICK MEEE!!!!!!*******[/font]

Oden

Pentium III runt 600 km/h ?

Horizon

Oden: Skämtar nästan lika bra som Maverix. Se upp, Boban! :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Maverix

Ja, man kan inte vara roligast jämt:p :p :)

Det blev lite för mycket input på min flygning när jag skulle in för Landning på Ängelholm igår, lördag. Jag "glömde" släppa sänd knappen när jag talat klart med tornet, jag blev clarerad för bedömningslandning med full stopp.
När jag kvitterade "svor" jag om min höjd som låg på 1400 ft när den skulle vara 1200 ft.. jag sa "helvete med.. höjden är 1400.. kort därefter följde "fan" jag håller knappen inne.. allt rätt ut i etern.
Läraren skrattade och de som lyssnade på radion i klubbstugan tyckte med det lät ganska roligt.


:D

Maverix

Horizon

Haha, så kan det gå när man har många bollar i luften. Händer ofta att folk i FB sitter med sändknappen intryckt och stönar när de drar G i en dogfight. Känner du igen dig KeyCat? :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

deBug

#6
QuoteOriginally posted by ctrl
Cessnan har en tystare motor än piprarna, det löljiga gasreglaget som cessnor har, kärvar lite på maskinen jag flög i går.
Ja hur mesigt är inte det på Cessnorna!!
Ser ut som ett choke reglage från en 50:tals Loyd ungefär.
Piper har ju åtminstonde vett att likna ett riktigt hotas reglage, även om det siter till höger.
Spaken är ju en annan sak.
Bara Diamond som har vett att ha en spak mellan benen.
Jag menar, man vill ju för fasiken känna sig som en stridsflygare även om man bara kör propellerkärra med VFR cert
:D

zebra

Det är gott Malacka...

QuoteOriginally posted by Maverix


            Ja, man kan inte vara roligast jämt:p :p :)

Det blev lite för mycket input på min flygning när jag skulle in för Landning på Ängelholm igår, lördag. Jag "glömde" släppa sänd knappen när jag talat klart med tornet, jag blev clarerad för bedömningslandning med full stopp.
När jag kvitterade "svor" jag om min höjd som låg på 1400 ft när den skulle vara 1200 ft.. jag sa "helvete med.. höjden är 1400.. kort därefter följde "fan" jag håller knappen inne.. allt rätt ut i etern.
Läraren skrattade och de som lyssnade på radion i klubbstugan tyckte med det lät ganska roligt.


:D

Maverix
:D