En fråga till er som bygger flygmaskiner virtuellt

Started by Mr Jim, June 11, 2004, 13:58:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr Jim

Skulle ni vilja ha en egen avdelning för just detta ändamål?
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Mr Jim

Obizzz>Ja exakt, använder du icq nånting nuförtiden, har dig men ser dig då aldrig online ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Obizzz

jadå i princip varje dag men du kanske inte är på min visible list ska kolla upp det när jag kommer hem.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Swede

QuoteOriginally posted by Mr Jim

Skulle ni vilja ha en egen avdelning för just detta ändamål?

Jag vet inte riktigt...
Vi har ju grejerna uppe på www.i3dteam.com och sen så har jag en sida, det kanske blir lite överflöd, men en länk kanske inte skulle skada?

Vet inte vad Phlerp har för åsikt... (Phlerp kom fram) :D

Horizon

Jag tycker att det räcker med avdelningar i forumet nu. Det har tillkommit en hel del på slutet som inte behövs i min mening. Det gör bara forumet plottrigt och svåranvänt. Tänker på avdelningar som "Hemsidan", "Organiserade Falcon Gruppen - OFG" (iofs inte ny, men behövs den längre?) och "Politik och omvärldsdiskussioner" (den kan vi lägga under "Humor" istället... lol :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Phlerp

Instämmer med de föregående talarna. För min och Swedes del behövs definitivt ingen sepparat del på forumet. Vi sköter intern kommunikation via ICQ, vi har I3Dteam-forumet för kontakt med framtida användare/köpare och när vi vill visa upp något här brukar det finnas avdelningar för respektive simulator som man kan använda. Skulle vara isf om resten av communityn ville ha det, men jag tvivlar.

Horizon

Glömde säga att en massa underavdelningar också gör det svårt att veta vart man skall lägga sina trådar. Resultatet blir att moderatorer får sitta och flytta trådar mest hela tiden. Det var mina tolv cent.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names